Gå til innhold

Hw.no Secret Santa 2006!


b-real

Anbefalte innlegg

Hva er det for en kommentar? Det kan alltids havne situasjoner på bordet som gjør at man plutselig ikke kan være med. Feks at lønningssystemet til arbeidsgiveren min faktisk har gått ned, og lønningen er uvisst når kommer. Så får ikke bare kjøpt denne, men alle andre julegaver. Bør jeg da pelle meg bort, hvis jeg ønsker å si ifra meg noe som kanskje ødelegger for en som da ikke får gave pga dette? Eller er det mer ansvarlig å ikke melde seg av, for så å kanskje ikke fått levert gave.

 

Personlig mener jeg at kommentar da som at jeg bør pelle meg bort, ikke akkurat frister til å kanskje fikse gave. Så melder meg gjerne av nå...

7435111[/snapback]

*sukk*

 

Selvsagt kan slike ting skje. Stortinget kan bli bombet og den norske infrastrukturen og oljeplatformene kan bli terrormål og alt av norske banker bli ranet osv.

Det var ikke det som var poenget mitt. Poenget mitt var det bazukh sa: "komme f.eks. 20. desember og si at "neeei, jeg hadde visst ikke råd allikevel"".

Det var poenget mitt.

 

Edit: At du ikke ønsker å være med har jeg registrert og du er fjernet fra lista :)

 

 

 

INFO TIL RESTEN:

Dere får vite om ikke så lenge hvem dere skal sende til så stay tuned. Skal ta trekningen om ikke så alt for lenge :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

7435111[/snapback]

*sukk*

 

Selvsagt kan slike ting skje. Stortinget kan bli bombet og den norske infrastrukturen og oljeplatformene kan bli terrormål og alt av norske banker bli ranet osv.

Det var ikke det som var poenget mitt. Poenget mitt var det bazukh sa: "komme f.eks. 20. desember og si at "neeei, jeg hadde visst ikke råd allikevel"".

Det var poenget mitt.

 

Edit: At du ikke ønsker å være med har jeg registrert og du er fjernet fra lista :)

 

 

 

INFO TIL RESTEN:

Dere får vite om ikke så lenge hvem dere skal sende til så stay tuned. Skal ta trekningen om ikke så alt for lenge :)

7435393[/snapback]

Da beklager jeg, siden du siterte meg i svaret ditt ble det bare litt feil etter min mening. Lykke til med trekkinga. :)
Lenke til kommentar
Har glemt hele julepresanggreia jeg. Er trekningen over? Har uansett ikke peiling på hva jeg skulle ha sendt av gårde, så er kanskje like greit.

7444298[/snapback]

Du blir sikkert trekt :)

Har selv ikke fått noe mail over hvem jeg skal sende til...

Men lenge til jul enda

 

*husk at julaften er på søndag, og derme må pakka være fremme på lillejulaften*

Lenke til kommentar
Er det mulighet for å melde seg av? Eller er påmeldingen bindende?

7423060[/snapback]

Altså, det er folk som har meldt seg av allerede...

 

EDit: Altså, folk som trekker seg nå syns jeg egentlig kan bare pelle seg bort. Dere har jo gjort en forpliktelse..tross alt..:\

Hva er det for en kommentar? Det kan alltids havne situasjoner på bordet som gjør at man plutselig ikke kan være med.

7435111[/snapback]

For 100-300 kroner? Jeg hadde skjønt det hvis det var snakk om 3-4000, men herregud, ALLE har 100 spenn.

Lenke til kommentar
Er det mulighet for å melde seg av? Eller er påmeldingen bindende?

7423060[/snapback]

Altså, det er folk som har meldt seg av allerede...

 

EDit: Altså, folk som trekker seg nå syns jeg egentlig kan bare pelle seg bort. Dere har jo gjort en forpliktelse..tross alt..:\

Hva er det for en kommentar? Det kan alltids havne situasjoner på bordet som gjør at man plutselig ikke kan være med.

7435111[/snapback]

For 100-300 kroner? Jeg hadde skjønt det hvis det var snakk om 3-4000, men herregud, ALLE har 100 spenn.

7446782[/snapback]

Kanskje har alle 100 kr. Men det er ikke sikkert at de vil bruke disse pengene på en gave til en vilt fremmed (som de kanskje får mye mindre igjen for), om de har veldig lite akkurat da.

Handler om prioritering.

Lenke til kommentar
Er det mulighet for å melde seg av? Eller er påmeldingen bindende?

7423060[/snapback]

Altså, det er folk som har meldt seg av allerede...

 

EDit: Altså, folk som trekker seg nå syns jeg egentlig kan bare pelle seg bort. Dere har jo gjort en forpliktelse..tross alt..:\

Hva er det for en kommentar? Det kan alltids havne situasjoner på bordet som gjør at man plutselig ikke kan være med.

7435111[/snapback]

For 100-300 kroner? Jeg hadde skjønt det hvis det var snakk om 3-4000, men herregud, ALLE har 100 spenn.

7446782[/snapback]

Kanskje har alle 100 kr. Men det er ikke sikkert at de vil bruke disse pengene på en gave til en vilt fremmed (som de kanskje får mye mindre igjen for), om de har veldig lite akkurat da.

Handler om prioritering.

7448303[/snapback]

Så hvorfor melde seg på?

Lenke til kommentar
Så hvorfor melde seg på?

7448566[/snapback]

Noen folk har en ting kalt lønning. De forventer at den blir utbetalt en gang i måneden, til fast dato. Fyren som spurte om å melde seg av hadde fått vite av arbeidsgiveren at det var noe galt med lønningssystemet og han ville ikke få lønn. Dermed kunne han ikke delta.

 

Og ja, eksempelet mitt var dårlig.

Lenke til kommentar
Så hvorfor melde seg på?

7448566[/snapback]

Noen folk har en ting kalt lønning. De forventer at den blir utbetalt en gang i måneden, til fast dato. Fyren som spurte om å melde seg av hadde fått vite av arbeidsgiveren at det var noe galt med lønningssystemet og han ville ikke få lønn. Dermed kunne han ikke delta.

 

Og ja, eksempelet mitt var dårlig.

7449885[/snapback]

 

Altså jeg har egentlig ikke penger på å bruke på dette, er lærling første halvår og bor hjemmefra. Og viss jeg spør muttern om penger får jeg bare besjed om at jeg får greie meg selv på den siden... så det gjør jeg å...

Er jo bare droppe biffen og kjøpe kjøttdeig en gang. Eller unngå en 6 pakk pils, eller en 20pakkning røyk, ei eske snus... ja det er mye lett ¨gjøre for å tilskaffe noen ekstra penger i lomma.

 

Men dere kunne jo ha tenkt på det før. Vertfall er det lurt og si fra nå. For viss du får en gave og det sitter en i andre siden av landet og venter på gave fra deg og du har ikke råd og ikke sa fra i god tid.

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Til Ananas: Har du alltid 100 spenn? Isåfall betyr det at du har mye penger. Er 17 år, tjener 5000 - 6000 i mnd men med mye sparing går man faktisk 0 i løpet av mnd. ALLE har ikke 100 kroner.

 

 

EDIT: Har forresten ennå ikke fått lønning så irriterer meg nå.

7450141[/snapback]

venter på den 12 desember her... altså neste uke...

 

Er 17 år, tjener 5000 - 6000 i mnd men med mye sparing går man faktisk 0 i løpet av mnd. ALLE har ikke 100 kroner.

Jeg har like mye jeg. Er 19år og bor hjemmefra...

Og viss du har dårlig med penger så velger du vell ikke å spare :dontgetit:

Skulle gjærne spart jeg å... gleder meg til nyåret da får jeg endelig råd til å kjøre opp :)

 

Nå har helga kommet og posten opplyser at siste sende frist før jul er fra 16 til 20 desember. Men jeg begynner og sende ut gaver tirsdag... så hadde vært kjekt å vite om mandagen før jeg er ferdig på jobb :thumbup:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Er det mulig å få en liten "summary" på hva som skjer/har skjedd i det siste?

Ble operert den 5. desember, og har ikke fått kommet meg på web før nå, og blir ikke her mye den første stunden tror jeg, så hvis jeg kunne fått et sammendrag på hva som har skjedd i den siste tiden, så kunne det vært fint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...