Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hw.no Secret Santa 2006!

b-real

Anbefalte innlegg

Mente selvfølgelig tråden. Hvis du er interessert, leser du i det minste bittelitt av den. Når det er 9 sider, er et så grunnleggende spørsmål garantert tatt opp. Hva med et lite søk på "pris"?

7406069[/snapback]

Ja, selvfølgelig. Men kan jo være at han bare leste 1. post og trykte på svar nå.. Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mente selvfølgelig tråden. Hvis du er interessert, leser du i det minste bittelitt av den. Når det er 9 sider, er et så grunnleggende spørsmål garantert tatt opp. Hva med et lite søk på "pris"?

7406069[/snapback]

Ja, selvfølgelig. Men kan jo være at han bare leste 1. post og trykte på svar nå.. Ikke vet jeg.

7406527[/snapback]

Vel, da utviste han ikke så veldig god forumskikk.

Lenke til kommentar

Det med at det måtte være partall for at det "skulle gå opp" er feil.

Hvis det er 7 påmeldte:

1 sender til 2 som sender til 3 som sender til 4 som sender til 5 som sender til 6 som sender 7 som sender til 1. (Tall = Person.)

Selvfølgelig sender du ikke til den som står under deg på lista (regner jeg med), men ingen skal end opp å sende til seg selv. :p

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært Bill Gates, skulle alle på diskusjon.no fått en Windows Vista PC til jul! (med nrosk språk).

7422962[/snapback]

Hadde jeg vært Kåre Conradi, hadde jeg skulle lagt et skikkelig grisebilde i rpp

Er det mulighet for å melde seg av? Eller er påmeldingen bindende?

7423060[/snapback]

Lurer på det samme.

Lenke til kommentar

7423060[/snapback]

Altså, det er folk som har meldt seg av allerede...

EDit: Altså, folk som trekker seg nå syns jeg egentlig kan bare pelle seg bort. Dere har jo gjort en forpliktelse..tross alt..:\

Når får vi vite hvem vi skal sende til?=)

7427566[/snapback]

Om noen få dager :)
Lenke til kommentar

7423060[/snapback]

Altså, det er folk som har meldt seg av allerede...

EDit: Altså, folk som trekker seg nå syns jeg egentlig kan bare pelle seg bort. Dere har jo gjort en forpliktelse..tross alt..:\

Hva er det for en kommentar? Det kan alltids havne situasjoner på bordet som gjør at man plutselig ikke kan være med. Feks at lønningssystemet til arbeidsgiveren min faktisk har gått ned, og lønningen er uvisst når kommer. Så får ikke bare kjøpt denne, men alle andre julegaver. Bør jeg da pelle meg bort, hvis jeg ønsker å si ifra meg noe som kanskje ødelegger for en som da ikke får gave pga dette? Eller er det mer ansvarlig å ikke melde seg av, for så å kanskje ikke fått levert gave.

Personlig mener jeg at kommentar da som at jeg bør pelle meg bort, ikke akkurat frister til å kanskje fikse gave. Så melder meg gjerne av nå...

Lenke til kommentar

Da kan en melde seg av før fristen går ut, eller evt la vær å melde seg på :)

Jeg meldte meg på, men måtte dessverre melde meg av pga pengemangel og gjorde det da i god tid.

Å komme f.eks. 20. desember og si at "neeei, jeg hadde visst ikke råd allikevel" blir for dumt, sånt kan en faktisk forutse til en viss grad. Og er økonomien så shaky at en ikke kan det, burde en virkelig ikke melde seg på.

Syns nå jeg, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...