Gå til innhold

Hw.no Secret Santa 2006!


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Har allerede kjøpt inn alle julegaver for i år, inkludert julegaven til min "utkårede" :p

7393190[/snapback]

Allerede? Er vel litt vanskelig når du ikke vet hvem du skal sende til? Om det er gutt eller jente altså.

7393562[/snapback]

 

Derfor burde man vel alle kjøpe en "nøytral" gave?

Lenke til kommentar
Er det noen i det heletatt som gidder og bruke 300 kr på en person som en ikke kjenner engang?

7394985[/snapback]

Ser du på antall påmeldte? :roll:

7395010[/snapback]

 

Det er mange påmeldte, men men kjøper for 300 kr? Har på følelsen at de fleste kjøper for rundt 100, men vet ikke. Min økonomi for øyeblikket strekker seg ikke lenger enn hundrelappen hvertfall. :(

Lenke til kommentar
Det er mange påmeldte, men men kjøper for 300 kr? Har på følelsen at de fleste kjøper for rundt 100, men vet ikke. Min økonomi for øyeblikket strekker seg ikke lenger enn hundrelappen hvertfall. :(

7395023[/snapback]

Pengene har ikke noe å si så lenge en gir en morsom/søt/kreativ gave som et menneske blir glad for å få. Jeg kommer nok til å bruke 200 kroner, siden frakten ofte kommer på 75 kroner når en skal sende pakker, så da blir det jo rundt 275 kroner til sammen.

Lenke til kommentar
Derfor burde man vel alle kjøpe en "nøytral" gave?

7393942[/snapback]

Eller at man venter til man vet hvem man skal sende til, for deretter å snuse litt på forumet, og finne litt interesser osv, og SÅ finne en gave som passer. Det er hvertfall det jeg akter å gjøre.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Derfor burde man vel alle kjøpe en "nøytral" gave?

7393942[/snapback]

Eller at man venter til man vet hvem man skal sende til, for deretter å snuse litt på forumet, og finne litt interesser osv, og SÅ finne en gave som passer. Det er hvertfall det jeg akter å gjøre.

7395859[/snapback]

 

Alrighty then :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, men det er ikke det som er poenget.. Som Knut sier.. Tror ingen gidder å bruke 300kr på det.. frakt kommer jo utenom... 300kr er faktsik litt penger...

7395655[/snapback]

Å hvor mye penger bruker du årlig på hardware, godteri osv?

De summene som blir brukt rundt om kring på hardware og annet forskjellig ting så syns jeg 300kr er ganske lite. At du ikke har lyst til å delta, vel, det er ditt valg men det er jul og da gir man en liten påminner til noen å spre glede.

 

Har lagt til flere folk nå. Er det noen som føler seg glemt så er det bare å si ifra.

Lenke til kommentar
Men kan en nekte å gi gave til en en misliker? Jeg vil ikke spandere 300 kroner på en person jeg misliker.

 

Ikke misforstå, jeg er helt for ideen, men vil helst gi en gave til en forumbruker jeg har et godt øye til.

7396568[/snapback]

Nei og nei.

 

Du får en heldig utvalgt og den skal du beholde...med mindre det blir spandert blåsejobb på meg da :whistle:

Lenke til kommentar
Nei og nei.

 

Du får en heldig utvalgt og den skal du beholde...med mindre det blir spandert blåsejobb på meg da :whistle:

7396583[/snapback]

:(

 

Hvis jeg får en jeg ikke liker så blir jeg furt, er så typisk min flaks at jeg har planer om en søt gave også må jeg gi den til en teiting. Men nå skal jeg ikke være negativ, det er bare tre teite på den listen ;)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...