Gå til innhold

sliter med drifting i nfs carbon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg bruker en tier 3....

så når jeg skal kjøre mot han "ledern" i audien så sliter jeg maks, har søttet siden klokken 0900 til klokken 17.00 idag UTEN å klare han... jeg får bestandig 107000Poeng når jeg ligger bak han, å da han skal ligge bak meg ligger jeg akkurat noen sekunder for dårlig for å klare han.... GAWD DAMIT!!'

Lenke til kommentar
jeg bruker en tier 3....
OG du er sikekr på at alt er oppgradert max? Har du cash så kjøp viper'n Tok han lett på første forsøk jeg.

BTW: Tok nettopp 2,2 mill poeng i drift med drift-tunet Skyline, men seff forstyrra Miranda IM så jeg ikke fikk kommet meg inn i Carbon igjen.

Beste stedet å drifte: Kings Park, 8 runder uten NOS. Grååååmt.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
jeg bruker en tier 3....
OG du er sikekr på at alt er oppgradert max? Har du cash så kjøp viper'n Tok han lett på første forsøk jeg.

BTW: Tok nettopp 2,2 mill poeng i drift med drift-tunet Skyline, men seff forstyrra Miranda IM så jeg ikke fikk kommet meg inn i Carbon igjen.

Beste stedet å drifte: Kings Park, 8 runder uten NOS. Grååååmt.

7265970[/snapback]

'

 

 

 

nej den er ikke fult oppgradert... bruker den første TIER 3, muscel car....

 

har ikke penger til å kjøpe men ny bil.... men har lagt det på is fåreløbig... holder bare på å drifte for tiden ;P

Lenke til kommentar

Jeg slet også med drifting i starten, og hoppet over alle driftrace, men det kom en periode hvor jeg måtte ta alle for å få mer %, og nå pwner jeg som faen, både på banene og i fjella....

 

EDIT; SPM; jeg har enda ikke fått tier 3 muscle i min career, og jeg er på 98 prosent, hva f...?

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Jeg har greid spillet jeg. Syntes at slutten var litt vansklig, men det var før jeg kjøpte meg en bil i tier 3! Jeg hadde nemlig kjørt rundt i en tier2 bil mot tier3 biler :ermm: noen ganger ble jeg så sur at jeg måtte skade meg selv eller pcen... :roll:

 

Å drifte er ganske lett egentlig, men det kreves trening som alle sier. Men husk å ha god fart :D og du trenger ikke å være i bonus området med mindre du har kontroll! Øvelse gjør mester!

 

Kansje drifte dekk er en god idè? :D

Lenke til kommentar
Jeg har greid spillet jeg. Syntes at slutten var litt vansklig, men det var før jeg kjøpte meg en bil i tier 3! Jeg hadde nemlig kjørt rundt i en tier2 bil mot tier3 biler  :ermm:  noen ganger ble jeg så sur at jeg måtte skade meg selv eller pcen...  :roll:

 

Å drifte er ganske lett egentlig, men det kreves trening som alle sier. Men husk å ha god fart :D og du trenger ikke å være i bonus området med mindre du har kontroll! Øvelse gjør mester!

 

Kansje drifte dekk er en god idè? :D

7267549[/snapback]

 

Hvordan skifte bil til tier 3? HVORDAN? Jeg er desperat og trenger å vite dette, har bare siste boss race igjen.

Lenke til kommentar

Bruk Shelby 500gt veldig enkel å drifte med! Det beste er å begynte å drifte på en bane og øv bare på den ene banen. Når du er såpass flink på den ene banen, 500 uten å treffe noe! Så er det bare til å starte på andre baner. Det har jeg gjort, kom nesten på en mill på de banene som det er to runder på!

 

Øvelse gjør mester

Endret av Albert89
Lenke til kommentar
Bruk Shelby 500gt veldig enkel å drifte med! Det beste er å begynte å drifte på en bane og øv bare på den ene banen. Når du er såpass flink på den ene banen, 500 uten å treffe noe! Så er det bare til å starte på andre baner. Det har jeg gjort, kom nesten på en mill på de banene som det er to runder på!

 

Øvelse gjør mester

7269535[/snapback]

 

Enig med deg, Shelby 500gt er en gullerot å drifte med... den eier :D bruker selv en Carrera GT nå som går så det suser gikk lei gt500 :p

 

 

 

Jeg har greid spillet jeg. Syntes at slutten var litt vansklig, men det var før jeg kjøpte meg en bil i tier 3! Jeg hadde nemlig kjørt rundt i en tier2 bil mot tier3 biler  :ermm:  noen ganger ble jeg så sur at jeg måtte skade meg selv eller pcen...  :roll:

 

Å drifte er ganske lett egentlig, men det kreves trening som alle sier. Men husk å ha god fart :D og du trenger ikke å være i bonus området med mindre du har kontroll! Øvelse gjør mester!

 

Kansje drifte dekk er en god idè? :D

7267549[/snapback]

 

 

Hehe da kan du ikke verra spess god :p brukte en porche tire 2 langt ut i der man har muligheten til å bruke tire 3, mot tire 3 biler jeg ;)

Endret av aGal
Lenke til kommentar

nå gikk drifting lett, bruker trådløst tastatur, så jeg satt mottageren nermere, å vips 800.000 poeng hehe.

 

prøvde også med en gamepad, fy faen som poenga ramlet inn, det burde dere prøve, fikk enkelt 2-300.000 poeng i en enkelt drift.

 

takk til alle som har gitt tips osv.

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...