lobster Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det skulle vært forbudt å poste innlegg i forum hvis man har vært på fylla. Man kunne komme til å si ting man ikke helt mener... .... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Javel, ingen kan hindre deg i å poste i fylla da de ikke vet når du er full eller ikke. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Lage en knapp man kan trykke på og utestenge seg selv i 24 timer. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Lage en knapp man kan trykke på og utestenge seg selv i 24 timer. 7261881[/snapback] Second that. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Genial idé, men 12 timer holder. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Men hvorfor i alle dager finner folk ut at de skal poste ting mens de er fulle? Når jeg er full, så gjør jeg alt annet enn å poste ting her på forumet.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Bruker som oftest å skjekke pc'en når jeg kommer hjem fra en fest (kommer ann på hvor mye jeg har drukket) men føler ikke noe spesiell trang til å skrive inlegg i fylla.. Er heller msn og slikt jeg skjekker da.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 *kjenne seg igjen* Skulle utstyrt diskusjon.no med alkolås a la de du kan få på biler. Alt for lett å poste mye rart i fylla. Og når man dagen etter leser det man har skrevet så føler man seg så dum at man bare leter etter nærmeste hull for å synke ned i til trådene er død og begravet. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Liten matte greie/oppgave samt kordinasjonstest med musen for å logge på. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 kult med et eller annet i pcen som målte det. ha ha. det skulle jo vært ulovlig, men ingen kan forhindre det. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Liten matte greie/oppgave samt kordinasjonstest med musen for å logge på. 7278573[/snapback] user.enterUsername(); user.enterPassword(); if (user.walkInAStraightLine().deviation() > 3) { user.loginFailed(); } else { user.loginSuccess(); Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 "Den svimlende høye fylletråden" hadde jo kanskje fungert. Jeg har ihvertfall opplevd at dette har fungert. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det skulle vært en slags fylletest for å få poste. For eksempel at man måtte føre musepekeren gjennom en labyrint eller noe sånn Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det skulle vært en slags fylletest for å få poste. For eksempel at man måtte føre musepekeren gjennom en labyrint eller noe sånn 7286891[/snapback] Med en viss funksjon som fort gjør deg edru igjen. :!: Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Det skulle vært en slags fylletest for å få poste. For eksempel at man måtte føre musepekeren gjennom en labyrint eller noe sånn 7286891[/snapback] Mjæ, hadde vært jævlig irriterende hvis man er edru Hadde kanskje funket hvis det var en liten labyrint, og den bare var aktiv i et visst tidsrom på enkelte dager (02-04 på fredag og lørdags natt). Er fullt klar over at han sannsynligvis tuller, men hey, hvorfor ikke gjøre noe utav det edit: Eventuelt at man må ta den testen engang i time i tidsrommet 01-04 på de dagene. Endret 15. november 2006 av Zappza Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Alle må kjøpe seg en USB-alkohotestblåser og blåse for å logge seg på. Da logger man seg automatisk på etter at man har blåst. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg lagde meg blogg når jeg var på fylla, og fant det ut siden :/ Sletta den igjen, da det var særdeles lite interessant innhold der. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har du en backup, Zethyr? Kunne vært artig å sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå