morbuz Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Jeg har en kabinett-vifte som er koblet til strømforsyningen, altså ikke en vanlig 3-pins fan greie. Går det da greit å montere en bryter på den ene ledningen til vifta? Ser ingen grunn til at det skulle være noe problem, men tidligere "incidents" har lært meg at jeg bør være på den sikre siden :wink: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Kan hende jeg misforstår, men en bryter, er det for å slå vifta av, og hvorfor? Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Du kan godt montere en bryter på kabinettvifta. Ikke noe problem det. Jeg kjører min på to hastigheter. Har satt en motstand i serie med vifta, og en bryter som kan kople over denne. Lenke til kommentar
house Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 gjør som meg, gå til anskaffelse av en digital doc .. smarte greier... stille på vifter o.l ... slå dem av osv osv osv Housey Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Quote: On 2001-12-16 14:03, house skrev:gjør som meg, gå til anskaffelse av en digital doc .. smarte greier... stille på vifter o.l ... slå dem av osv osv osvHousey Digital Doc er da ikke LITE dyr heller da! Også er det mye kulere å ha laget en helt selv.. hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå