Gå til innhold

Tullball fra ende til annen.


F.Mackey

Anbefalte innlegg

Nåh...jeg har temmelig nøyaktig null erfaring med å høre på denne type musikk, men mitt pop-hode reagerte av en eller annen merkelig grunn positivt på gitarfigurene. Jeg liker den melodiøse riffinga veldig godt, og kunne godt ha brukt progresjonene i en gitarpop-sammenheng. Vokalen får jeg ikke helt taket på, men det kan like gjerne skyldes min (ovennevnte) manglende lytteerfaring.

 

Lydkvaliteten kan det sies mye om, men så lenge man hører noe som fenger blir det litt underordnet. Good man!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke ta meg så veldig nært, fordi jeg hater denne sjangeren. Jeg bare ler av denne sangen når jeg hører den, men bare regn meg som i bakgrunnen...

 

Avslutningen var kul, soloen var ikke så gæli som disse andre skulle ha det til, men det å skrike inn en hel "tekst" som er umulig å høre noe av, er bare ikke helt min stil... :)

Lenke til kommentar
Ikke ta meg så veldig nært, fordi jeg hater denne sjangeren. Jeg bare ler av denne sangen når jeg hører den, men bare regn meg som i bakgrunnen...

 

Avslutningen var kul, soloen var ikke så gæli som disse andre skulle ha det til, men det å skrike inn en hel "tekst" som er umulig å høre noe av, er bare ikke helt min stil...  :)

7392591[/snapback]

 

Det har vel egentlig litt noe med at man uttrykker følelsene? Denne type vokal ligger i sjangeren. Hadde vel vært litt dumt hvis jeg hadde gått inn på en techno tråd, sagt at jeg hater stilen og sier at de musestemmene de pleier å lage høres helt idiotisk ut? =)

Lenke til kommentar

Første tilbakemeldingen min i dette forumet på en stund.

 

Vokalen kan enten gjøres dypere eller enda mer hysterisk. Den middelveien vokalen er på nå gir den lite særpreg og blir dermed ikke skilt ut fra øvrig svartmetall (jeg og den jævla originaliteten min :roll:)

 

Musikken begynner nå på en temmelig standard svartmetallmåte, helt greit å høre på (har hørt mye, mye verre og har hørt noe som er bedre). Etter det 55. sekund begynner et parti som er litt artig, litt mer konforme trommerytmer i en låt som dette? Artig. Jeg liker gitarkrumspringene som dukker opp seinere i låta. F.eks fra 1:26 og utover. En solo kalles vel det, men den er kul!

 

Lengden på låta er akkurat passe til nivået den ligger på nå. Less is more, sa en eller annen addict. Stand on!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...