L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Med fare for høres ut som jeg fisker etter bilder så tror jeg ikke på at denne fungerer før jeg ser bildebevis. Gjerne fra etablerte forumbrukere jeg vet IKKE jobber for produsenten. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Med fare for høres ut som jeg fisker etter bilder så tror jeg ikke på at denne fungerer før jeg ser bildebevis. Gjerne fra etablerte forumbrukere jeg vet IKKE jobber for produsenten. 9510941[/snapback] Det fungerer men er ikke særlig komfortabelt. å vise pikken til fremmende er jeg litt skeptisk til Endret 17. september 2007 av dicktator Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Blir den større i bredden også? Er vel stort sett fornøyd med lengden (19cm) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det skal i prinsippet også gjøre utslag på tykkelsen men jeg merket bare noe på lengden (0.5cm) Ga opp etter rundt 4 måneder og gikk over til pumping som er helt utrolig. Det er komfortabelt (føles nesten som å bli sugd) og jeg har opplevd stor vekst (over 2.8cm i erekt lengde og nesten 1 cm i tykkelse) Jeg regner med at resultatene mine er permanent da jeg har vært borte fra det i nesten 3 måneder og har fortsatt samme størrelse på kølla. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Lurer på bredden jeg og, snakker vi 3-4 cm forskjell fra før til etter? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Av nysgjerrighet, kan du poste link til pumpa du bruker ? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Pumpe Koster litt men er så absolutt verdt pengene. Det er også vikitg å velge rett sylinder størrelse for å unngå skader, dårlige resultater etc. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Helt konkret, hvordan gjør man dette? Med dette apparatet altså. Jeg er selv mer en nok velutstyrt, men kunne jo vært artig å testet? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvordan tørr dere å tukle med penisen? Hadde aldri turt å ta et apperat på penisen min for og begyne å strekke på den. Er heldigvis ikke noe galt med størrelsen så får vel aldri bruk for extender. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er heldigvis ikke noe galt med størrelsen (min) 9521475[/snapback] Vel, det er en definesjonspåstand Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Min mening er at det er best å la junior vere slik som han er. Slike produkter kan vere farlige og gi ganske voldsomme smerter etter det jeg har hørt. Hold deg unna sånt er mitt råd. Som sagt, la Junior vere som han er. Han trives best sånn. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Så en serie som handler om sex og slikt på internett, vistnok ble sendt i England. A Girl's Guide to 21st Century Sex heter den. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.veoh.com/videos/v393628qBBHeAJP?confirmed=1 ADVARSEL: Regner med det er 18årsgrense på denne serien. Uansett, i denne episoden handlet det blant annet om penisstørrelse osv der hvor tre testdeltagere skulle prøve ut en ting hver. Da kom jeg på denne tråden, og tenkte jeg skulle lime inn linken her. Krem, pumpe og Strekkern (som nevnt i topic). Resultatet ble at krem og pumpe funka, men ikke strekkeren. Det som var litt interessant var jo kremen, tok et kjapt googlesøk og fant ut at den ikke var så dyr. http://www.xesyork.co.uk/index.php?main_pa...products_id=470 Eneste jeg stussa litt på er hvor mye en krem faktisk hjelper for sånt, så kan hende fyrn i serien hadde flaks, eller at hele greia bare var oppspinn. Uansett, 40kroner er jo ikke så mye tapt om det ikke skulle funke. Endret 30. september 2007 av discostu Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 If penis enlargement cream worked, wouldn't your hands get bigger too? -Robert Schimmel Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 discostu: Sykt hvis den kremen funker. Hadde vært tøft å testa det ^^ Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Skjønner ikke greia med å begynne å tukle med utstyret... Det er sikkert litt status med størrelse (?) ikke veit jeg...men jenter bryr seg virkelig ikke like mye som noen tror =) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 For de som er veldig usikker på størrelsen kan det være nok til at de ikke tør å snakke med jenter en gang, da kan det være lurt å gjøre den litt større. Og størrelse gjelder - that is a scientific fact. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Og størrelse gjelder - that is a scientific fact. Hell yeah! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 For de som er veldig usikker på størrelsen kan det være nok til at de ikke tør å snakke med jenter en gang, da kan det være lurt å gjøre den litt større. Og størrelse gjelder - that is a scientific fact. Og hva er størrelse? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har liten tro på at det går ann å gjøre penisen noe større med hjelp av slike hjelpemidler. Tror faktisk den eneste måten er å legge seg under kniven. Er man så plaget av størrelsen at det går inn på dagliglivet og psyken så er det vel egentlig ikke noe verre enn helt flatbrystede jenter som får seg silikonpupper. Størrelsen er bare et problem vist du er utrystet med en tpenis som er unormalt liten eller unormalt stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg