Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bestille skilt med egen tekst?

jacoobholm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lov til å ha kjøre med dem, men man må søke om det. Og det er nesten umulig å få det godkjent..  Er ikke no vits å søke om det.. Så da er det bare å "printe" skilt til moro.

Eller hvis man skal stille ut bilen.

7274597[/snapback]

Det er total forbud å kjøre med andre skilt enn de som er godkjent av myndighetene.

Unntaket er hvis du har en veteranbil og ønsker skilt man hadde i det tidsrommet. Selv da er det regler på hvordan et skilt er laget.

SÅ nei, du kan nok ikke søke om å kjøre med dine egne spesialskilt.

Lenke til kommentar
hmm=S Men i Danmark e det vel lov? synst bere eg har sett mye av det.

7275384[/snapback]

Danmark og Norge er to forskjellige land.

Hadde det vært lov i Norge - selv til en høy pris - så ville vi sett mye av det her. Jeg tror jeg etter over 15 år som bilist fremdeles ikke har sett et eneste norsk 'custom-skilt' i bruk på veien.

Lenke til kommentar
Dette er ikke lov, marvil som er bruker her på forumet jobber i biltilsynet og sagt dette maaange ganger. Nemlig NEI. Hvorfor ville da folk som kjørte rundt i rådyre biler fortsatt ha vanlig skilt?

7275350[/snapback]

Hehe, jobbet vertfall.. :)

Men som du sier, det er ikke lov, uansett hvor mye man vil betale vedkommende som sitter i skranken.

Skal du ha utstillingsskilt, finn et reklamefirma eller lignende, evt www.germanplates.com

Jeg tror jeg etter over 15 år som bilist fremdeles ikke har sett et eneste norsk 'custom-skilt' i bruk på veien.

7275394[/snapback]

Hehe, da har du ikke møtt meg.. :mrgreen:

Var på treff, og glemte at jeg hadde showskilt på når jeg skulle hjem.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...