jacoobholm Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Er det noen som vet om det er mulig, og isåfall hvor man kan bestille reg. skilt med egendefinert tekst på? Jeg vet dette er mulig i andre land, men ikke sikker på om det er det i norge. Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Toten Produkter På 2800 Gjøvik lager skilter for Toten \Valdres\Hedmark regionen, De laga til meg en gang for lenge siden Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Ok, det er vel mulig å bestille fra dem? selv om jeg ikke bor i de regionene? Eller har det noe å si? Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ok, det er vel mulig å bestille fra dem? selv om jeg ikke bor i de regionene? Eller har det noe å si? 7261283[/snapback] Det bør ikke by på problemer det nei! Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ok, det er vel mulig å bestille fra dem? selv om jeg ikke bor i de regionene? Eller har det noe å si? 7261283[/snapback] Men det er vel bare å ringe "synet" der du bor og få greie på hvem som lager skilter i din region!! Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 ja, jeg får vel gjøre det da.. men de har jo ikke åpent nå! Vil jo sjekka priser og sånn NÅ! men jeg må i seng uansett *sukk* takk for hjelpen ihvertfall! Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det er sikkert fullt mulig å få laget det. Men det er jo ikke lov å bruke på veien her i landet... Lenke til kommentar
Dj_binzo Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har lov til å ha kjøre med dem, men man må søke om det. Og det er nesten umulig å få det godkjent.. Er ikke no vits å søke om det.. Så da er det bare å "printe" skilt til moro. Eller hvis man skal stille ut bilen. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har lov til å ha kjøre med dem, men man må søke om det. Og det er nesten umulig å få det godkjent.. Er ikke no vits å søke om det.. Så da er det bare å "printe" skilt til moro. Eller hvis man skal stille ut bilen. 7274597[/snapback] Det er total forbud å kjøre med andre skilt enn de som er godkjent av myndighetene. Unntaket er hvis du har en veteranbil og ønsker skilt man hadde i det tidsrommet. Selv da er det regler på hvordan et skilt er laget. SÅ nei, du kan nok ikke søke om å kjøre med dine egne spesialskilt. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har høyrt om at det går an å få eigne skilt? men det e dyrt. sikker på at det ikkje e lov? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Dette er ikke lov, marvil som er bruker her på forumet jobber i biltilsynet og sagt dette maaange ganger. Nemlig NEI. Hvorfor ville da folk som kjørte rundt i rådyre biler fortsatt ha vanlig skilt? Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 hmm=S Men i Danmark e det vel lov? synst bere eg har sett mye av det. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 hmm=S Men i Danmark e det vel lov? synst bere eg har sett mye av det. 7275384[/snapback] Danmark og Norge er to forskjellige land. Hadde det vært lov i Norge - selv til en høy pris - så ville vi sett mye av det her. Jeg tror jeg etter over 15 år som bilist fremdeles ikke har sett et eneste norsk 'custom-skilt' i bruk på veien. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har sett det mye i utlandet, men aldri i Norge. Lenke til kommentar
illest Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kjøp en dansk bil med et kult skiltnummer da vel Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kjøp en dansk bil med et kult skiltnummer da vel 7277546[/snapback] Som må registreres på nytt når den kommer til norge Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Ja det va ikkje domt=D " det skal eg jer" :!: Endret 13. november 2006 av Snufi Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Dette er ikke lov, marvil som er bruker her på forumet jobber i biltilsynet og sagt dette maaange ganger. Nemlig NEI. Hvorfor ville da folk som kjørte rundt i rådyre biler fortsatt ha vanlig skilt? 7275350[/snapback] Hehe, jobbet vertfall.. Men som du sier, det er ikke lov, uansett hvor mye man vil betale vedkommende som sitter i skranken. Skal du ha utstillingsskilt, finn et reklamefirma eller lignende, evt www.germanplates.com Jeg tror jeg etter over 15 år som bilist fremdeles ikke har sett et eneste norsk 'custom-skilt' i bruk på veien. 7275394[/snapback] Hehe, da har du ikke møtt meg.. Var på treff, og glemte at jeg hadde showskilt på når jeg skulle hjem.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 hmm=S Men i Danmark e det vel lov? synst bere eg har sett mye av det. 7275384[/snapback] Det begynner å bli en stund siden vi var i union med Danmark. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har observert skiltene på mercen til Steffen Iversen, som lyder "MR5 IVER". Hvorfor skulle dette være tillatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå