Substitute Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har akkurat formatert maskinen, og nå får jeg ikke installert norman antivirus. Superantispyware finner ikke noe på maskinen. Hvordan kan jeg finne ut om det er noe. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har akkurat formatert maskinen, og nå får jeg ikke installert norman antivirus. Superantispyware finner ikke noe på maskinen. Hvordan kan jeg finne ut om det er noe. 7261183[/snapback] Her er det aller beste tipset noen kan gi deg ever! IKKE bruk norman antivirus, siden det er det jeg mener er det dåligeste antivirus programmet på markedet... Last ned gratis-programmet avast antivirus, som er et av de beste gratis antivirus programmet som er.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Du kan prøve ein online virussjekk. Til dømes: http://housecall.trendmicro.com/ http://www.pandasoftware.com/products/activescan? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 hvis du vil betale bittelitt, så er nod32 å anbefale. sikkert det beste programmet som finnes. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 hvis du vil betale bittelitt, så er nod32 å anbefale. sikkert det beste programmet som finnes. 7261280[/snapback] Ja, det tror jeg med... Jeg har nod32 og det sies at det dekker 97% (?) av alt virus som er... Og avast (som er et bra gratis alternativ) dekker 80% (tror jeg) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har akkurat formatert maskinen, og nå får jeg ikke installert norman antivirus. Superantispyware finner ikke noe på maskinen. Hvordan kan jeg finne ut om det er noe. 7261183[/snapback] -og alle oppdateringene til windows er installert? Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Nei. Jeg får ikke lastet ned oppdateringer for windows på grunn av WGA Min windows er ikke genuine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå