Gå til innhold

"Lure" X-Box Live med bosted

tommy_sn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funker flott. Anbefaler å ha en vanlig (norsk) og en amerikansk. Bruker den amerikanske kun når nye demoer blir lagt ut bare i us of a, men med en del nye funksjoner som bare blir tilgjengelig for amerikanske kontoer i tiden som kommer, så kommer jeg nok til å bruke den en del mer. ;)

Ingen problemer med å ha begge kontene på samme harddisk, man trenger ikke å velge "Recover gamertag" hver gang.

Endret av CheX
Lenke til kommentar
Det funker flott. Anbefaler å ha en vanlig (norsk) og en amerikansk. Bruker den amerikanske kun når nye demoer blir lagt ut bare i us of a, men med en del nye funksjoner som bare blir tilgjengelig for amerikanske kontoer i tiden som kommer, så kommer jeg nok til å bruke den en del mer. ;)

Ingen problemer med å ha begge kontene på samme harddisk, man trenger ikke å velge "Recover gamertag" hver gang.

7261153[/snapback]

Man bare logger seg inn i 360 menyen med "den amerikanske taggen" og vips er man i amerika ;)

Du må dog finne en bestående adresse i Amerika når du registrer deg. Nyttet hos meg ikke med: Name George Bush Unclefucker : adress: Hamburgerhill, telphonenumber 066-66666666 osv.

Gikk på Google og fant en eller annet adresse av en bedrift og brukte den:_)

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar

Fungerte bra det, nettopp testa..men..dukka opp et par "problemer", men jeg får lastet ned "amerikansk" materiale.

Når jeg går inn på gamertagen står det fortsatt Norway under bildet mitt, men det spiller vel kanskje ingen rolle?

Men det "største" problemet er at jeg har lasta ned et GeOW Gamer Picture, en sånn Emergence Day sak, men jeg får ikke opp det bildet som valg når jeg går inn for å velge gamer picture. Bildet står der hvis jeg går inn på harddisken fra system-menyen, men får ikke valgt det som bilde. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...