Mazeking Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Har noen aktive høyttalere og en aktiv sub jeg skal ha til å funke sammen. Har forstått at jeg trenger en forsterker med volumkontroll line out både til høytalere og til sub. Hva slags forsterkere har en slik tilkobling? Hvilken prisklasse befinner de seg i? Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei! Hva med den http://www.xd.no/aspx/loginVnet.aspx?Retur...0607&plid=70607 er grei til og bynne med. Ellers så finnes det mange forskjellige (surround) forsterkere/ digital lyd-prosessorer ute på marked. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Hei! Hva med den http://www.xd.no/aspx/loginVnet.aspx?Retur...0607&plid=70607er grei til og bynne med. Ellers så finnes det mange forskjellige (surround) forsterkere/ digital lyd-prosessorer ute på marked. 7261965[/snapback] Hvor i spesifikasjonen står det at denne har volumkontroll line out for flere kanaler? Klarer kun å finne preamp out sub only. Fint om du kan gi noen hint om hva man skal se etter i spesifikasjonene. Høytalerene er aktive også fronthøytalerene og må ha linje inn i tillegg til subben Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Okay, så ikke først at det skulle være volumkontroll til hver line-in og line-out + sub-in og out. Så jeg missforstod litt anngående det. Vet ikke helt hva det skulle være da. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Okay, så ikke først at det skulle være volumkontroll til hver line-in og line-out + sub-in og out. Så jeg missforstod litt anngående det. Vet ikke helt hva det skulle være da. 7270576[/snapback] Ok den er grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå