Kula82 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er på internett, har delt mapper og kan gå inn på meg (//meg), men får ikke åpnet mappene. Andre finner meg men får ikke åpnet mapper. Jeg finner ingen. Har prøvd å skru av firewall. Alle kjører automatiske innstillinger på IP etc. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Greatfaith Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er på internett, har delt mapper og kan gå inn på meg (//meg), men får ikke åpnet mappene. Andre finner meg men får ikke åpnet mapper. Jeg finner ingen. Har prøvd å skru av firewall. Alle kjører automatiske innstillinger på IP etc. Hva kan problemet være? 7260964[/snapback] Gå inn på TCP/IP innstillingene og bytt fra, mota IP, til bruk følgende IP, og så bruker alle den samme IP-adressen bare med annerledes sluttall. f.eks. 10.0.0.1, er det og vennen din er 10.0.0.2 Det funker for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 jeg måtte legge til Service advertising protocol, og da var det løst:) Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 jeg måtte legge til Service advertising protocol, og da var det løst:) 7261442[/snapback] Kan du utdype dette? Har en venn som har samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå