Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny DVD brenner får maskinen til å låse seg

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt denne DVD brenneren og har problemer med at maskinen låser seg når når jeg prøver å spille av DVDer. Den kjører autorun på DVDer helt fint, men midt under installasjoner så låser maskinen seg totalt. Det samme skjer under filmer spillt av fra den. Har enda ikke funnet noen måte å fikse det på annet en å restarte maskinen og jeg har ikke klart å fullføre en installasjon fra den enda så slik den oppfører seg nå er den ubrukelig. Har oppdatert firmware men det funket ikke, gjørt diverse andre forsøk som å flytte på S-ATA kabelen på hovedkortet. Er det noen som kjenner til lignende problem eller er det bare å klage på defekt vare?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Plextor 760SA. Dvs som deg, SATA brenner. Jeg måtte flytte fra nFORCE SATA kontrolleren til SiliconImage kontrolleren min (som jeg har èn av). Etter en oppdatering av SiliconImage driveren var det i orden.

Se etter om Windows finner brenneren som IDE enhet. Det er isåfall feil!

Endret av Kula82
Lenke til kommentar
Jeg har en Plextor 760SA. Dvs som deg, SATA brenner. Jeg måtte flytte fra nFORCE SATA kontrolleren til SiliconImage kontrolleren min (som jeg har èn av). Etter en oppdatering av SiliconImage driveren var det i orden.

Se etter om Windows finner brenneren som IDE enhet. Det er isåfall feil!

7260991[/snapback]

Dumme meg, oppdaterte nForce driverene og det ser ut til å ha fikset problemet. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...