mortania Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Personrettede poster trenger vi ikke. Svar på trådstarters spørsmål eller la det være, uten å spekulere på motivet for tråden. En post er slettet. Geir Du brukte tre poster til å ikke svare TS du da OnTopic: Jeg liker at penishodet henger fast i stilken (jeg kommer ikke på hva området mellom penishodet og penisroten kan hete/kalles, og typen min mente jeg skulle kalle det stilk...). Det behøver ikke være så altfor stort, slik at penisen ser ut som en sopp. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvordan liker jenter anusringen da? Stor? Medium? Liten? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvordan liker jenter anusringen da? Stor? Medium? Liten? På seg selv eller på gutter? Kan godt være plass til et par fingre eller en strap on ^^ Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er vel ikke så mange som bryr seg om slike små detaljer? For min del mener jeg (som andre har sagt) at det skal stå til resten av stakan Lenke til kommentar
mortania Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er faktisk bare jeg som så langt foretrekker at den er festet til staken eller, stilken, som jeg så fint kalte det XD Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Synd vi ikke kan poste bilder, haha. Men er enig med mortania i at det trenger ikke se ut som en svær fluesopp. Må stå i forhold til resten, som jeg posta tidligere. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg liker at penishodet henger fast i stilken Eh, mener du å si at noen flyter fritt rundt uten å være festet? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg liker at penishodet henger fast i stilken Eh, mener du å si at noen flyter fritt rundt uten å være festet? Antakeligvis ikke, men det er jo noen som har så store hodet at det ser ut som en spiker med en tomat på toppen. Det er det "dårlig" festet Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Eneste jeg har hørt er at jenter liker at hodet er soppformet. Treffer tydeligvis lettere g-punktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg