Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan liker dere jenter Penishodet?

pumba50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil tenke at jenter liker gutters kroppsdeler slik vi gutter liker jenters kroppsdeler. Vi gutter liker at jenters kropp gjerne er litt veltrent og god, så jeg tipper jenter ofte liker det samme (stopp meg hvis jeg tar feil nå)

Gjetter at de fleste liker at kroppsdelene skal stå i forhold til resten av kroppen...

Lenke til kommentar
jeg vil tenke at jenter liker gutters kroppsdeler slik vi gutter liker jenters kroppsdeler.  Vi gutter liker at jenters kropp gjerne er litt veltrent og god, så jeg tipper jenter ofte liker det samme (stopp meg hvis jeg tar feil nå)

7267168[/snapback]

Jeg skal stoppe deg. Jeg sier bare snakk for deg selv.

Jeg forventer ikke at jente kroppen skal være veltrent. Det skal være en JENTEKROPP. Om de har noen ekstra kilo så spiller det ingenrolle for min del.

Så lenge hun er god å kose med å kan ligge oppå meg uten at jeg måtte kveles av den grunn.

Til Topic.

Hvem faan tenker på åssen pikkhodet ser ut ? Det er et pikkhodet, det er formet etter resten av pikken. Ingen om og ingen men. (Nei har ikke sett i den store penis boka, skal heller ikke gjøre det).

Lenke til kommentar
jeg vil tenke at jenter liker gutters kroppsdeler slik vi gutter liker jenters kroppsdeler.  Vi gutter liker at jenters kropp gjerne er litt veltrent og god, så jeg tipper jenter ofte liker det samme (stopp meg hvis jeg tar feil nå)

Gjetter at de fleste liker at kroppsdelene skal stå i forhold til resten av kroppen...

7267168[/snapback]

jeg er ikke spesielt fan av topptrente, muskulløse jentekropper

Lenke til kommentar

mente ikke det sånn neppe..

vet ikke hvordan jeg skal jeg uttrykke meg, men kan si det på en annen måte..

Alle personer liker vel personer av det motsatte kjønn slik de lker dem..

Hva folk liker er vel smak og behag..

men som mange har sagt så er vel utseendet på penishodet noe som jenter bryr seg lite om, er det ikke?

Lenke til kommentar
Hvordan kan en slik tråd bli seriøs?

7272958[/snapback]

Ved at de som ikke klarer å svare seriøst lar være å poste.

Det er selvsagt ikke sikkert at den lar seg besvare seriøst, skjønt noen har faktisk prøvet. Men hvis ingen gjør det blir det en veldig kort tråd, og dør helt av seg selv uten at noen betydelig skade har skjedd. Spam og vitsing bidrar bare til å holde tråden levende uten at det har noe mål og mening, og er i tillegg i strid med reglene her.

Geir :)

Lenke til kommentar

Enig med Neppe 7269092[/snapback], og tviler på at jenter bryr seg om størrelse/fasong/farge på pikkhodet.

Klarer ikke helt se for meg situasjonen der du får med deg jenta til sengs, men så ombestemmer hun seg og går fordi pikkhodet er "annerledes" en normalen. (Tviler også på at det finnes noen "normal" for et pikkhodet.) Det blir litt som at en gutt avbryter sex'en fordi kjønnsleppene er en kvart centimeter annerledes en den forrige du hadde...

Lenke til kommentar

7267168[/snapback]

Jeg skal stoppe deg. Jeg sier bare snakk for deg selv.

Jeg forventer ikke at jente kroppen skal være veltrent. Det skal være en JENTEKROPP. Om de har noen ekstra kilo så spiller det ingenrolle for min del.

Så lenge hun er god å kose med å kan ligge oppå meg uten at jeg måtte kveles av den grunn.

I'm with you. To tillegg:

-Proporsjoner teller veldig mye mer enn vekt.

-5Kg ekstra er myye bedre enn 5Kg for lite.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...