pumba50 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Skal det være stort, medium eller lite? Ja fortell litt. takk. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det skal stå i forhold til resten av stellet. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Mitt er egentlig alt for stort i forhold til resten, men har ikke fått noen klager. Alt for stort er forresten veldig relativt, mulig bare jeg som syns det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det skal stå i forhold til resten av stellet. 7260988[/snapback] What she said^^ Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har egentlig ikke tenkt over det. Spiller stort sett ingen rolle. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 jeg vil tenke at jenter liker gutters kroppsdeler slik vi gutter liker jenters kroppsdeler. Vi gutter liker at jenters kropp gjerne er litt veltrent og god, så jeg tipper jenter ofte liker det samme (stopp meg hvis jeg tar feil nå) Gjetter at de fleste liker at kroppsdelene skal stå i forhold til resten av kroppen... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Veltrent pikkhode er vel ikke hverdagskost. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 jeg vil tenke at jenter liker gutters kroppsdeler slik vi gutter liker jenters kroppsdeler. Vi gutter liker at jenters kropp gjerne er litt veltrent og god, så jeg tipper jenter ofte liker det samme (stopp meg hvis jeg tar feil nå) 7267168[/snapback] Jeg skal stoppe deg. Jeg sier bare snakk for deg selv. Jeg forventer ikke at jente kroppen skal være veltrent. Det skal være en JENTEKROPP. Om de har noen ekstra kilo så spiller det ingenrolle for min del. Så lenge hun er god å kose med å kan ligge oppå meg uten at jeg måtte kveles av den grunn. Til Topic. Hvem faan tenker på åssen pikkhodet ser ut ? Det er et pikkhodet, det er formet etter resten av pikken. Ingen om og ingen men. (Nei har ikke sett i den store penis boka, skal heller ikke gjøre det). Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 jeg vil tenke at jenter liker gutters kroppsdeler slik vi gutter liker jenters kroppsdeler. Vi gutter liker at jenters kropp gjerne er litt veltrent og god, så jeg tipper jenter ofte liker det samme (stopp meg hvis jeg tar feil nå) Gjetter at de fleste liker at kroppsdelene skal stå i forhold til resten av kroppen... 7267168[/snapback] jeg er ikke spesielt fan av topptrente, muskulløse jentekropper Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Stor forskjell på vel- og topptrente. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 mente ikke det sånn neppe.. vet ikke hvordan jeg skal jeg uttrykke meg, men kan si det på en annen måte.. Alle personer liker vel personer av det motsatte kjønn slik de lker dem.. Hva folk liker er vel smak og behag.. men som mange har sagt så er vel utseendet på penishodet noe som jenter bryr seg lite om, er det ikke? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Moderators kombinerte ironi- og spamfilter slår inn her. Det ser ikke ut til at trådstarters er aktivt... Prøv å holde det litt seriøst da folkens. Geir Lenke til kommentar
SCV Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvordan kan en slik tråd bli seriøs? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvordan kan en slik tråd bli seriøs? 7272958[/snapback] Ved at de som ikke klarer å svare seriøst lar være å poste. Det er selvsagt ikke sikkert at den lar seg besvare seriøst, skjønt noen har faktisk prøvet. Men hvis ingen gjør det blir det en veldig kort tråd, og dør helt av seg selv uten at noen betydelig skade har skjedd. Spam og vitsing bidrar bare til å holde tråden levende uten at det har noe mål og mening, og er i tillegg i strid med reglene her. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Personrettede poster trenger vi ikke. Svar på trådstarters spørsmål eller la det være, uten å spekulere på motivet for tråden. En post er slettet. Geir Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Enig med Neppe 7269092[/snapback], og tviler på at jenter bryr seg om størrelse/fasong/farge på pikkhodet. Klarer ikke helt se for meg situasjonen der du får med deg jenta til sengs, men så ombestemmer hun seg og går fordi pikkhodet er "annerledes" en normalen. (Tviler også på at det finnes noen "normal" for et pikkhodet.) Det blir litt som at en gutt avbryter sex'en fordi kjønnsleppene er en kvart centimeter annerledes en den forrige du hadde... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Vel, det ska være reint? Ellers så er jeg ikke veldig kravstor. Burde vel stå te resten av pikken, men det tror jeg da det store flertall gjør? Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 jeg vil tenke at jenter liker gutters kroppsdeler slik vi gutter liker jenters kroppsdeler. Vi gutter liker at jenters kropp gjerne er litt veltrent og god, så jeg tipper jenter ofte liker det samme (stopp meg hvis jeg tar feil nå) 7267168[/snapback] Jeg skal stoppe deg. Jeg sier bare snakk for deg selv. Jeg forventer ikke at jente kroppen skal være veltrent. Det skal være en JENTEKROPP. Om de har noen ekstra kilo så spiller det ingenrolle for min del. Så lenge hun er god å kose med å kan ligge oppå meg uten at jeg måtte kveles av den grunn. I'm with you. To tillegg: -Proporsjoner teller veldig mye mer enn vekt. -5Kg ekstra er myye bedre enn 5Kg for lite. Lenke til kommentar
millvill Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vel, det ska være reint?Ellers så er jeg ikke veldig kravstor. Burde vel stå te resten av pikken, men det tror jeg da det store flertall gjør? Enig med deg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg