Svendsen Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Lurte på om det var noe som viste om et prgram som tar skjermbilder i et spill og tar vare på dem til du går ut av spillet og inn i programet gjerne med en hotkey funksjon takker på forhånd jeg Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 De fleste spill har dette innebygget. Men du kan jo ta print screen om du bare skal ta ett bilde. Hvilket spill lurer du på? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 prøv fraps. det bruker jeg og er rimelig genialt. eneste spillet det føkker opp er cs.. men i cs bruker jeg printscreen isteden. selv om det vil si at jeg kun ta et shot hver gang. :smile: dette programmet viser også FPS og det er jo ikke dumt å ta med seg. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 CS har det innebygget. Default er F5, denne lagrer filene i CS mappen din. Fake, har ikke jeg spillt cs med deg? Kalte meg -PlatiNum- før. cs.cyberhouse.no ? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 HyperSnap for all your needs :wink: Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Hoveddsaklig er det til: NFS HP2 GTA3 Mafia printscreen er jo greit men da får du bare en av gangen det er jo kjekt om programet lagreer det som bilde fil. Man er jo litt lat og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå