IMG_123 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg så nettop på "Senkveld med Thomas & Harald" og der var det en mann som knuste 90 steinblokker med bare hendene! han gjorde det på 16 sec. elns. Det er jo helt utrolig at slikt går ann. Noen som kan knuse stein med hendene innpå her? kunsten ligger vel ikke bare i styrken? Det er helt merkelig at slikt går ann synes jeg. det så het sykt ut! Hva tror dere skal til for å gjøre noe lignende? Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Skal jeg gjette vil jeg si at steinene på en eller annen måte er forhåndsbehandlet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Du trenger eksplosivitet og et godt treff. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Skal jeg gjette vil jeg si at steinene på en eller annen måte er forhåndsbehandlet. 7260882[/snapback] ja sikkert fullt av små sprekker som svekker steinen. Sikkert noe slikt. Men det kan også være mulig, det er utrolig hva folk får til egentlig. Endret 10. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Så på "Mind, body and kick ass moves" på discovery, der var det en fyr soom slo gjennom 15 cm med nyhugga gran. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Så på "Mind, body and kick ass moves" på discovery, der var det en fyr soom slo gjennom 15 cm med nyhugga gran. 7260914[/snapback] har sett det programmet også, mye sykt som folk får til. skjønner ikke at det går an. Har lyst å lære meg slikt selv også, det hadde vært tøft. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Så på "Mind, body and kick ass moves" på discovery, der var det en fyr soom slo gjennom 15 cm med nyhugga gran. 7260914[/snapback] Fikk han flis? Tilbake til saken, det var seriøse greier.. steinene var ikke "forhåndsbehandlet" og fyren slo verdensrekorden Endret 10. november 2006 av ChrizZor Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Legg merke til at det var lettbetong også ;o Men du ser jo at om en knuste, så knuste resten omtrent.. Litt oppskrytte greier egentlig.. Han hadde jo tross alt hele kroppstyngen over slaget sitt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Såvidt jeg har forstått bruker man energien fra det første treffen til å knuse de som er under... så hvis du får inn ett perfekt slag/fokusert osv, da knuses resten? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det er ikke bare styrken som teller, tror psyken har en go del å si her... Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det er mulig å få det til skal jeg si deg, kjenner flere som kan knuse steiner. Men dessverre så finnes det alltid noen udugelige som jukser til tittelen sin. Ved god trening kan du overgå din grense. http://www.youtube.com/watch?v=jCtp44coLvA Disiplinert Shaolin Munker er dyktige kampsport utøver. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det er ikke bare styrken som teller, tror psyken har en go del å si her... 7261430[/snapback] Stemmer nok det. Tror ikke det er viktig å være så utrolig sterk, det handler mer om å ha den rette teknikken og holde fokus. Treffe riktig, med nøyaktig styrke osv. Hvertfall imponerende. Verdensrekorden var fram til den røde steinen i løpet av 1 minutt? Og han tok hele raden på 16 sekunder. Jeg ble litt satt ut faktisk. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det gikk helt sykt fort..Så det jeg og og det var rimelig syke saker. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det er ikke bare styrken som teller, tror psyken har en go del å si her... 7261430[/snapback] Stemmer nok det. Tror ikke det er viktig å være så utrolig sterk, det handler mer om å ha den rette teknikken og holde fokus. Treffe riktig, med nøyaktig styrke osv. Hvertfall imponerende. Verdensrekorden var fram til den røde steinen i løpet av 1 minutt? Og han tok hele raden på 16 sekunder. Jeg ble litt satt ut faktisk. 7262011[/snapback] Mye handler om fokus, teknikk og fysikk. Han slenger ikke armen, slik som mange amatører prøver, i stedet slår han med hele kroppen, og fokuserer på å treffe bakken. Man må øve opp dette, for selv om man tenker skikkelig på at man skal treffe bakken, vil nok hjernen gi seg når den treffer den første steinen. De som tror sånt er bullshit har aldri sett det på ekte. Men de som tror materialene er litt godt plukket ut, har nesten rett. Det handler litt om å kjenne materialene og vite hvor de er svakest. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Dere har vel alle slått gjennom gipsplate, treplate, glassrute(whatever floats your boat) og vet hvor JÆVLIG vondt det er hvis man akkurat ikke kommer igjennom/knuser. Men akkurat over den knuse/brekke grensa kjenner man svært lite Slå hardt nok så gjør det ikke vondt Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Dere har vel alle slått gjennom gipsplate, treplate, glassrute(whatever floats your boat) og vet hvor JÆVLIG vondt det er hvis man akkurat ikke kommer igjennom/knuser.Men akkurat over den knuse/brekke grensa kjenner man svært lite Slå hardt nok så gjør det ikke vondt 7262351[/snapback] Der traff du spikeren på hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå