Litejk Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg ser det er slik med mangen som har Core 2 Duo har bare 1gb ram. Er det noe spesielt som gjør at du ikke trenger det ? :s jeg føler i alle fall at jeg trenger 2 gb ram! Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) skal oppgradere til 2 Gb når jeg får mer cash..... er derfor jeg bytter om delene hele tiden xD hehe.... men har dere noe ide om jeg bør kjøpe ny strømforsyning istede for harddisken? har 400W nå (mega Jalla strømforsyning) Endret 12. november 2006 av Dhack Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva slags harddisk har du for øyeblikket? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 40Gb IDE Må ha ny etterhvert... men jeg klarer meg med 40 GB å da..... Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 En ny strømforsyning anbefales uansett, så om du kjøper den nå og venter med harddisk kjøp er det sånn sett bare bra det. Men da må du sannsynligvis formatere når du får ny harddisk (mtp ytelse), kommer an på om du har orken til det i bunn og grunn Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) jaja...... det bryr meg ikke så mye.... mange kompiser som har eksterne.... edit: ups leste feil Endret 12. november 2006 av Dhack Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Noen som har no forslag til strømforsyning til å drive oppsettet? pris... ca 700 kr fra komplett eller mpx Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kjøp den som komplett har på super weekend da for du en god del for pengene og som vil vare litt lenger, men den koster 800-900,- da Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Blir ikke så lurt for meg skjønner du...... skal kjøpe delene via jobben til mamma.... får ikke alle de super tilbudene da men kan jo såklart kjøpe noe fra komplett.... men da må jeg igjen vente lengre men takk for forslaget..... skulle også helst vært fra mpx... siden hu skaffer delene billigere derifra Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jobber hun på MPX eller ? Skal se om jeg finner noe til ca. 700,- jeg Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) nei Aagem... de importerer fra norek eller lageret som mpx bruker..... også en til da som jeg ikke veit hva heter enda også er visst komplett dyre å importere for for tiden.... så må da prøve å finne det messte fra mpx Endret 12. november 2006 av Dhack Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 denne Men den er ubekreftet da .... Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 denne da? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Etter hva jeg har hørt så skal bzerk basere seg på MIST, isåfall så er den ganske så god Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 ok Men spurte mamma for litt siden hvordan det var med pris fra forskjellige levrandører og da sa hu at det var en levrandør sopm var billigere.... så må vente til imorgen så hu får finni ut hva den siste heter men kan jo bestille fra andre steder også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå