RulleRimfrost Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Vet ikke helt om det faktisk er flere logins jeg sliter med her, men here goes : Jeg har en maskin som tjener som både MediaPC (MediaPortal) og server (Print, Web, Filer og Bittorrent). Denne er koblet til TV'n og funker helt fint sånn sett. Problemet er at med en gang jeg logger inn på maskinen via Remote Desktop, så logger den jæv..ln ut av desktopen som kjører på TV'n (TV viser bare login-menyen). Samme bruker på RD som den som kjører media-desktop Maskinen kjører XP MCE. Kan jeg ikke logge inn remote uten at maskinen logger av allerede aktiv bruker ? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 XP mediacenter er ikke laget som et flerbruker operativsystem som XP Professional, godt mulig dette er fjernet, eller hindret. Du kan ha maks 5 maskiner koplet til XP Media Center før ytelsen faller betraktelig. Dette er hardkodet inn for å hindre folk i å bruke "billig"-versjoner av Windows som filserver eller Internet server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå