Halvsame Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Går å tenker på å lakkere skjermene mine, og lurer på om det er noen som har en link til en guide som tar for seg dette. Har lest litt rundt på forumet uten store resultater. Hva bør man tenke på, passe seg for, hva slags lakk, pro's & con's osv. (Er vel ikke akkurat "case"-modding, men jeg mener det er her tråden bør ligge) Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 dekktape og litt spraylakk er alt du trenger. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Det er noe drit vis du får maling på komponentene kan eg tenke meg!! Ville tatt alt ut først!! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Tror nok også jeg ville demontert alt først, kanskje lurte å prøve på en gammel først? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 bare ta ut all innmaten, så slipper du å engste deg for å få maling påinni skjermen.:-Þ Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 1.Ta av dekslet 2.Finn fram Billakken 3.Teip inn rammen der hvor du skal lakke 4.Teip fast f.eks poser der hvor lakk skal ikke komme 5.Lakk (det vet du vel hvordan, Opp ned) 6.La det tørke til neste dag 7.Dra teipen forsiktig av 8.Gratulerer med moddet skjerm Mvh, Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå