sindre2 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei! Jeg har en Nokia 6280. Ser at den har et lite kamera på forsiden, men har egentlig aldri fått det til å fungere. Hehe, hvordan bruker man det? Bruksanvisning, hva er det? Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei. Dette kameraet virker kun under videosamtale. Vet ikke om det er noe nytt med den nyeste software som gjør at den virker uten om også. Men virker vel i utgangspunktet kun når du har en videosamtale. (3G) Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 .. og det virker fortsatt kun under videosamtale med software 5.92 Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 .... jeg så no rart på elkjøp her om dagen... da var det lille kameraet foran default kamera :S skjønner ikke hvordan de har fått det til men :S Lenke til kommentar
m99 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 .... jeg så no rart på elkjøp her om dagen... da var det lille kameraet foran default kamera :S skjønner ikke hvordan de har fått det til men :S 7365536[/snapback] Noen som vet? Har fått en låne en 6280 mens min N73 er inne på service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå