Gå til innhold

Nintendo WII 8 desember?

anaconda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte at EB Games på Byporten muligens har fått flere forhåndsbestillinger enn antall maskiner de vil få på lanseringsdagen. Med andre ord så vil ikke alle som har forhåndsbestilt få maskin. Men dette var ikke helt sikkert enda, så ikke begynne å grin. Men kan være greit å være tidlig ute på lanseringsdagen :) Jeg skal i hvert fall møte opp tidlig :)

Lenke til kommentar
Tar fri fra skolen de to første timene for å stå i kø utenfor Elkjøp^_^ 8. desember er allerede merket med rød tusj i kalenderen min.

7261782[/snapback]

Vurderer å gjøre det samme, men jeg har jo 0 FRAVÆR til nå! Kan ikke la Wii gå ut over livet mitt, eller? ;)

Lenke til kommentar
Tar fri fra skolen de to første timene for å stå i kø utenfor Elkjøp^_^ 8. desember er allerede merket med rød tusj i kalenderen min.

7261782[/snapback]

Vurderer å gjøre det samme, men jeg har jo 0 FRAVÆR til nå! Kan ikke la Wii gå ut over livet mitt, eller? ;)

7261797[/snapback]

Hvis du har 0 fravær, så er du vel overdue til en fridag ;)

Lenke til kommentar

7261782[/snapback]

7261797[/snapback]

Det går nok rett vest med deg så fort du får 2 timer fravær, ja.

8. desember er midt i heldagsprøvetida, så jeg håper på lesedag. I så fall skal jeg stelle meg utafor elkjøp en liten stund før det åpner. Ønsk meg lykke til med å få lest noe.

Lenke til kommentar

7261782[/snapback]

7261797[/snapback]

Det går nok rett vest med deg så fort du får 2 timer fravær, ja.

8. desember er midt i heldagsprøvetida, så jeg håper på lesedag. I så fall skal jeg stelle meg utafor elkjøp en liten stund før det åpner. Ønsk meg lykke til med å få lest noe.

7262608[/snapback]

Norsk heldagsprøve 8. desember her :( Får vel knapt konsentret meg :p Jaja, får skrive så blekket fyker (eventuelt tastaturet da vi bruker PCer :p)

Lenke til kommentar

7262608[/snapback]

Norsk heldagsprøve 8. desember her :( Får vel knapt konsentret meg :p Jaja, får skrive så blekket fyker (eventuelt tastaturet da vi bruker PCer :p)

7264062[/snapback]

Norsk er heldigvis ikke det viktigste, eller?

Lenke til kommentar

7262608[/snapback]

7264062[/snapback]

Norsk er heldigvis ikke det viktigste, eller?

7264253[/snapback]

Siste året, så jo norsk er ganske viktig faktisk. Synd, men sant. Glad det ikke var matte eller fysikk den dagen, da hadde jeg sittet hele dagen, men nå kan jeg gå i 11 ita tenker jeg.

Lenke til kommentar
Går nok ikke å forhåndsbestille på elkjøp, selv skal jeg møte opp utenfor Elkjøp Moa kl 10:00 eller før.  :D  Begynner ikke på jobb før kl 17:00 den dagen (90% sikkert).

7260626[/snapback]

Hva? Onde satan. Finnes det faktisk Nintendoelskere og oppdaterte spillentusiaster i Ålesund også, da? :dontgetit:

Jeg skal forresten på Elkjøp på Moa og spør hvordan det ligger an (pris, hvor mange de får inn, om de får inn flere før jul, osv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...