Mit Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei Jeg har nå komme lenger i Gothic 2, men har støtt på et problem, jeg er i Kapittel 5 og skal finne kaptein til båtreisen. Jeg vet hvem jeg vil ha med men det klarer jeg ikke, personen er Torlof, han vil at jeg slipper Orcene inn i slottet i Valley of Mines før han blir med. ok, har nøkkelen til døra går inn og drar i ''spaken'' dermed kommer det et filmklipp, men så krasjer spillet og en feilmeldig kommer opp. Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse det?, jeg har ikke lasta ned noen patcher til spillet da jeg ikke har finne noen. Versjonen er Gothic II Gold v1.0 tror jeg. Ja jeg er klar over at jeg kan ta med en annen kaptein men liker Torlof bedre enn de andre Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hva sier feilmeldingen? Har du prøvd flere ganger? Har du prøvd å loade en tidligere save og prøve igjen da? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Feilmld. ja Kommer snart må bare surre litt her først. Ja jeg har prøvd et par ganger, samme skjer hver gang, samme sted i filmen. Tidligere savegames er det lite av, kan hende det er en men er litt usikker. Men ja jeg kommer med feilmeldingen snart Lenke til kommentar
Mit Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Jeg klarte og lukke feilmld. når jeg skulle ta screenshot så det blei ikke noe av det, den kom heller ikke opp de tre neste gangene jeg prøvde MEN... idag fant jeg ut noe, enten er jeg veldig smart eller så er jeg veldig dum, det gikk nemlig ann og skippe videon slik som alle andre og da funka det Jeg har litt lyst til og se filmen da, noen som har sett den som kan forklare hva som egentlig skjer? Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ingenting spesielt. Orcene sitter forskjellige steder i landskapet, de ser at porten åpnes, så reiser de seg og løper mot slottet. Det er kanskje litt snakking orcene mellom, og litt våpenristing, men ikke noe verre enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå