pessimisten Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Hei, har nå formatert noen ganger og har endelig fått systemet opp igjen... Når jeg kjører en .exe fil som FF2.0, AVG eller nVIDIA driver så vil den ikke instalere og sier at filen er korrupt. Jeg kjører WinXPhome sp2. Jeg har prøvd å kjøre windows update, men det "oppstår et problem på webområdet" Noen som har peiling på feilen? vil gjerne ha svar så fort som mulig EDIT: når jeg kjører winupdate får jeg denne feilen: 0x80096010 det betyr viist slik: "The digital signature of the object did not verify" EDIT2: jeg kjører lovlig version av windows Endret 10. november 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvis du hadde brukt 5 sek. på å søke frem feilkoden på google, ville du funnet denne siden: http://www.mcse.ms/message1659167.html En kis skrev så enkelt: Slee, just reboot and once XP loads go to Internet Explorer>Tools>Internet Options>Content>Certificates>Look for any expired and remove. Hjalp det? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Look for any expired and remove. skjønte ikke den... har googla osv, men det hjalp heller ikke Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Let etter utgåtte sertifikater, og slett dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå