Didrik_AK Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Har fått det til Men når jeg/noen har skrevet i gjesteboka så kommer man til guestbook.php og ikke gjestebok.php som har samme design som resten av siden... noen måte å fixe dette på? legge til en ccs fil til den siste fila ? Edit: Det er fiksa Takker for all hjelp kunne ikke klart det uten dere Endret 22. november 2006 av Diddern Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Hallo Jeg sletta Guestbook.php. Har bare Gjestebok.php og Gjestebok.txt igjen Funker som faan Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hallo Jeg sletta Guestbook.php. Har bare Gjestebok.php og Gjestebok.txt igjen Funker som faan 7346488[/snapback] Det funker ikke, med mindre du har flyttet innholdet fra guestbook.php over til gjestebok.php I så fall er det fordi gjesteboken ligger på minnet i netleseren din. Det vil ikke fungere for brukere som besøkter nettsiden din for første gang i så fall. Prøv å skrive et innlegg nå, om du har slettet guestbook.php, det vil ikke fungere, med mindre du er en trollman. Endret 23. november 2006 av erixz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå