Ray83 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Topicen sier vell det meste, på jakt etter musikk som får foten til å svinge fra 80-tallet, post i vei Endret 10. november 2006 av Ray83 Lenke til kommentar
Ray83 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Klikk. 7260625[/snapback] Konge sang Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Her er et par, bare bladde igjennom og tok noe av det jeg kommer over. Det finnes selvfølgelig mye mer. På fest er det både orginale og remixer av sanger som rocker bra.. På 80' tallet ble det laget VELDIG mye bra musikk, selv om jeg ikke var gammel nok til å høre på den populære musikken da.. John Farnham - You're The Voice Opus - Live Is Life Ray Parker Jnr - Ghostbusters Kim Wilde - Kids In America Falco - Rock Me Amadeus Pointer Sisters - I'm So Excited Bon Jovi - Living On a Prayer Bon Jovi - One Wild Night edit: Roxette - How do you do var visst ikke fra 80'tallet kom jeg på.. Tidlig 90' var det. Endret 11. november 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå