Arcadeuz Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Har nærmest bestemt meg for å kjøpe en lcd-tv på nettet, men er litt usikker når det kommer til frakt av slike tver med posten. Grunnen til at jeg er usikker på akkurat dette er fordi at jeg la merke til på Netshop at de anbefalte kundene en annen frakt løsning på lcd-tver, med frakt på paller. Denne løsningen kostet en del mer en vanlig servicepakke. Sendte da en mail til Netshop for å få ytterliggere info om denne løsningen, og fikk da dette i svar: "Fordi posten ikke vet hva de hanterer, og mange skjærmer blir ødelagt i posten sender vi ikke dette med posten. En LCD/plasma skjerm MÅ fraktes stående, for at den skal virke når den kommer frem til deg. Den eneste måten vi kan forsikre oss at den kommer hel frem til deg er og plaste den orntlig fast på en pall stående. Dette koster dessverre endel kroner." Er det noen er på forumet som har opplevd en defekt flat-skjerm sendt med servicepakke fra posten, eller er det helt trygt å bestille en skjerm med servicepakke slik som andre netshopper tilbyr? Håper på gode svar Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Så vidt jeg vet har egentlig ikke dette med at den er stående eller ikke om det gjelder LCD, men Plasma derimot må fraktes stående etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Ja, for hvis det er tilfelle er det litt merkelig at de da nevner lcd-tv. Lenke til kommentar
DawnDusk Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Hei! Vi bestilte den nye Samsung 40" fra www.shg.no på mandag ettermidddag, og denne kom frem i dag. Varen var i perfekt stand, og det var absolutt ingen skader fra transporten. Samsung pakken hadde dog et stort bilde av LCD TV-en utenpå, så en unnskyldning som at "visse ikke hva det var", vil nok ikke duge fra posten sin side SHG.no anbefales på det sterkeste! Veldig lave priser i forhold til andre, og en upåklagelig service... meget bra nettbutikk. Lykke til med kjøpet! Har ingen vonde erfaringer Endret 11. november 2006 av freq_flyer Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Vel, Netshop helgarderer seg sikkert når det gjelder forsendelser av TVer. Uansett om det er LCD eller plasma, er det lett å ødelegge. Litt OT: Samsung (og sikkert flere) har den ordningen om at de kommer hjem til deg for å hente TVen hvis det er noe galt med den. Dette gjør dem gratis (gjelder kun 32" ->) Da slipper man å sende TVen tilbake til nettbutikk/butikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Litt OT:Samsung (og sikkert flere) har den ordningen om at de kommer hjem til deg for å hente TVen hvis det er noe galt med den. Dette gjør dem gratis (gjelder kun 32" ->) Da slipper man å sende TVen tilbake til nettbutikk/butikk. 7280561[/snapback] Link? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg jobber i bransjen og har ikke akkurat noe konkrete dokumenter å hendvise til men jeg vet at Samsung har ihvertfall den ordningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå