Gå til innhold

Gamespot viser Wii nå

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Animasjonen var ikke helt realistisk nei, men mer enn bar nok for min del. Tror ikke jeg kommer til å bry meg noe videre med det.

7262245[/snapback]

No skal det sannt siest at I SOTC er det viktig at alt stemmer med hovudkarakteren og hesten, da disse er de eineste man stifter bekjentskap med i heile spillet (så å si) Men i Zelda er det jo FLUST med karakterer.

Kommer neppe til å bli plaget av dette eg heller, det skal bli herlig å ri over de langstrakte sletter nok ein gang :wee:

Lenke til kommentar

Alle journalister, fra Gamespot til Kotaku til Gonintendo har fått Wii. Uansett hvor jeg snur meg er det impressions, filmer, previews etc. Det er som å gå sulten i flere måneder, samtidig som du vet at kjøleskapet er fullt av mat, men med en stor hengelås på som ikke kan åpnes før 8. desember. Du bare kjenner den herlige duften komme fra bak kjøleskapdøren, men det vil ikke åpnes, uansett hvor mye du bryter på det.

Frustrert med andre ord.

Og hypet som faen.

Lenke til kommentar
Alle journalister, fra Gamespot til Kotaku til Gonintendo har fått Wii.  Uansett hvor jeg snur meg er det impressions, filmer, previews etc.  Det er som å gå sulten i flere måneder, samtidig som du vet at kjøleskapet er fullt av mat, men med en stor hengelås på som ikke kan åpnes før 8. desember.  Du bare kjenner den herlige duften komme fra bak kjøleskapdøren, men det vil ikke åpnes, uansett hvor mye du bryter på det.

Frustrert med andre ord.

Og hypet som faen.

7265335[/snapback]

Amen

Lenke til kommentar
Alle journalister, fra Gamespot til Kotaku til Gonintendo har fått Wii.  Uansett hvor jeg snur meg er det impressions, filmer, previews etc.  Det er som å gå sulten i flere måneder, samtidig som du vet at kjøleskapet er fullt av mat, men med en stor hengelås på som ikke kan åpnes før 8. desember.  Du bare kjenner den herlige duften komme fra bak kjøleskapdøren, men det vil ikke åpnes, uansett hvor mye du bryter på det.

7265335[/snapback]

I tillegg til at du, gjennom husvinduet, ser Kongens spesielle venner spise seg mette fra kjøleskapet sitt alerede.

Lenke til kommentar
Noen som vet om fremvisningen er lagt ut til nedlasting på siden? Jeg finner den isåfall ikke.

7268987[/snapback]

Den ligger her. Den kan lastes ned, men den tar ~1.5 GiBy. Den kan også ses via streaming, men ulempen da er selvsagt at man ikke kan spole, og når filmen varer 4-5 timer så blir det litt lenge...

Lenke til kommentar
Noen som vet om fremvisningen er lagt ut til nedlasting på siden? Jeg finner den isåfall ikke.

7268987[/snapback]

Den ligger her. Den kan lastes ned, men den tar ~1.5 GiBy. Den kan også ses via streaming, men ulempen da er selvsagt at man ikke kan spole, og når filmen varer 4-5 timer så blir det litt lenge...

7270507[/snapback]

Takk! :)

Lenke til kommentar
Syns kansje de kunne animert Epona og ridingen generelt litt bedre. Pokker ta Shadow of the Colossus, har skjemmet meg bort det ja :p

7261887[/snapback]

Off topic: Men har du i det heletatt løpt i Shadow of The Colossus? Det er noe av det dummeste jeg har sett. Fy som det hakker, og fy så knotete det er å styre.

Topic: Ser ut som festlige saker detta. Orka ikke se så mye av Zelda og Excite Truck da, siden jeg muligens skal ha dem. Fortsatt ikke bestemt meg for Excite Truck, men vi får se.

Lenke til kommentar
Syns kansje de kunne animert Epona og ridingen generelt litt bedre. Pokker ta Shadow of the Colossus, har skjemmet meg bort det ja :p

7261887[/snapback]

Off topic: Men har du i det heletatt løpt i Shadow of The Colossus? Det er noe av det dummeste jeg har sett. Fy som det hakker, og fy så knotete det er å styre.

Det er fordi i SOTC styrer man ikke hesten, man styrer hendene til Wander.

Topic: Ser ut som festlige saker detta. Orka ikke se så mye av Zelda og Excite Truck da, siden jeg muligens skal ha dem. Fortsatt ikke bestemt meg for Excite Truck, men vi får se.

7270758[/snapback]

Synd Excite Truck ikke når launch. Var en av de spillene jeg skulle ha, i tillegg til Zelda og Red Steel.

Endret av Bakkland
Lenke til kommentar

7270758[/snapback]

Ja jøss, har faktisk hoppet av hesteryggen ein del gangen i det spillet. At det hakker er jo PS2 sin hardware som gjør. Kontrollene kan vere litt knotete istarten,men man blir raskt vannt med det .Og no vardet jo ridinge i spillet eg påpekte ;9

Lenke til kommentar
Hei kansje litt OT, men hvem er det som lager Excite Trucks?

Synes nemlig at når man driftet og hadde boost, så så det helt identisk som Burnout. Sammeutvikler? Fikk veldig lyst på spillet, men jeg kommer neppe til å kjøpe Wii.

7271030[/snapback]

På Gamespot står et Monster Games Inc. De har gitt ut mange bilspill ser det ut til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...