Gå til innhold

Trenger hjelp med JavaScript login form

Anbefalte innlegg

Jeg har et JavaScript login script. Ganske enkelt script, men problemet er at man kan se brukernavnene og passordene i kilden. Noen som vet hvordan jeg kan "gjemme" de?

Vet dette passer bedre under JavaScript eller hva det nå enn heter, den forumtråden, men der får jeg ingen svar på det jeg spør om

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruk PHP i stedet.. JavaScript er et skriptingspråk som blir servert i klartekst til nettleser, og bruker kan dermed lese dem uten problemer. Eneste jeg kommer på er at du kan hashe brukernavn, passord og mapper du vil beskytte, men da må du skrive en nøkkel som kan unhashe dem igjen...

7260264[/snapback]

Har ikke mulighet til å bruke PHP. For det første kan jeg det ikke, for det andre har jeg ikke server som jeg kan bruke PHP på.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har PHP på serveren, hadde det vel vært på tide å bytte server? :p

PHP kan brukes til så mangt.

7267517[/snapback]

Tja, kanskje det ^^

Gidder ikke betale for noe.

Kan desverre ikke PHP, har prøvd å lære meg litt, men jeg blir helt :dontgetit: (forvirret) av alle de merkelige kodene :p

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar
Home.no og mange andre tilbyr gratis hosting med PHP

Du kan ikke vente og skjønne alt med en gang, vær tollmodig så skal du at belønning kommer.

7284812[/snapback]

Ok, det var ingen dum idé.

Ett problem, jeg eier ikke tålmodighet på ting jeg VIL lære, altså det vi ikke gjør på skolen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...