Anders Moen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg har et JavaScript login script. Ganske enkelt script, men problemet er at man kan se brukernavnene og passordene i kilden. Noen som vet hvordan jeg kan "gjemme" de? Vet dette passer bedre under JavaScript eller hva det nå enn heter, den forumtråden, men der får jeg ingen svar på det jeg spør om Endret 11. november 2006 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Bruk PHP i stedet.. JavaScript er et skriptingspråk som blir servert i klartekst til nettleser, og bruker kan dermed lese dem uten problemer. Eneste jeg kommer på er at du kan hashe brukernavn, passord og mapper du vil beskytte, men da må du skrive en nøkkel som kan unhashe dem igjen... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Bruk PHP i stedet.. JavaScript er et skriptingspråk som blir servert i klartekst til nettleser, og bruker kan dermed lese dem uten problemer. Eneste jeg kommer på er at du kan hashe brukernavn, passord og mapper du vil beskytte, men da må du skrive en nøkkel som kan unhashe dem igjen... 7260264[/snapback] Har ikke mulighet til å bruke PHP. For det første kan jeg det ikke, for det andre har jeg ikke server som jeg kan bruke PHP på. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Da får du droppe innlogging. Edit: Har du støtte for noen andre serverside språk? Endret 11. november 2006 av hans3k Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis du ikke har PHP på serveren, hadde det vel vært på tide å bytte server? PHP kan brukes til så mangt. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Hvis du ikke har PHP på serveren, hadde det vel vært på tide å bytte server? PHP kan brukes til så mangt. 7267517[/snapback] Tja, kanskje det ^^ Gidder ikke betale for noe. Kan desverre ikke PHP, har prøvd å lære meg litt, men jeg blir helt (forvirret) av alle de merkelige kodene Endret 14. november 2006 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Home.no og mange andre tilbyr gratis hosting med PHP Du kan ikke vente og skjønne alt med en gang, vær tollmodig så skal du at belønning kommer. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Home.no og mange andre tilbyr gratis hosting med PHP Du kan ikke vente og skjønne alt med en gang, vær tollmodig så skal du at belønning kommer. 7284812[/snapback] Ok, det var ingen dum idé. Ett problem, jeg eier ikke tålmodighet på ting jeg VIL lære, altså det vi ikke gjør på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå