sparks Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Fortsettelse av Laura and the Wall Forsatt tatt i studio, fortsatt Laura som modell og fortsatt egenbygd bakgrunn. Kommentarer tas imot med et Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Nok et bra bilde sparks. Men jeg likte det første best. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Konge bilde! Kan ikke si hva som var så utrolig med det, men det fanget oppmerksomheten min veldig kjapt! Utrolig fint! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dette var meget stilig! Fine farger som gir en nokså dyster stemning. Fargene som blir lysere inn mot sentrum fungerer perfekt for å lede øynene mot sentrum og de du vil vise. Får assosiasjoner til noen som ikke vil gi opp til tross for en elendig tilværelse. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Er enig med resten av gjengen.Nok et glimrende bilde,Liker den "skrekk-film" stemningen som er over bildet. Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Nok et bilde som gir assosiasjoner til Sawfilmene. Her ser det ut som om hun prøver å flykte fra noen/noe ved å forsøke å klatre opp veggen. Jeg tror bildet ville blitt enda bedre hvis hun hadde kikket skremt bak seg, som om hun ble forfulgt. Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Fantastisk bra bilde. For oss med flere bilder. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Begge bildene var rett og slett geniale! Det var litt cg-følelse over bildene Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva skal man si? Dritbra! Fargene, settingen, kulissene: alt topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå