slaraffen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 En kamerat av meg har en pc som kjører xp. har internettilgang fra Canalplus og dette utstyret har funket men denne trådeløse routern/ accesspunkt :Jensen skandinavia air link.wbr-6954 Han hadde en del trøbbel på maskin og jeg har renset den -også prøvd en annen maskin- og får ikke forbindelse. Rettere jeg får beskjed om at den sender pakker ut - men mottar ikke. Er veldig lite fortrolig med trådløst så er det spesielle ting jeg må gjøre med oppsett på maskin eller denne Jensen. Vil nevne at første gang han installerte det så bare plugget han inn og der var den oppe. Hvordan får jeg evt gjort endringer på den Jensen routern?? Håper noen kan gi meg n hand på denne -- på forhåndd takk :-) Alfie:-) Lenke til kommentar
sforum Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Logg innpå roteren 192.168.1.254 (tror jeg det er..) Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har du fått tastet inn riktig nettverkspassord når du kobler til trådløst? Får ikke noen feilmelding vist du taster feil, men du får ofte symtomer som at du ikke motar noen pakker eller IP-adresse via DHCP Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Han sier han ikke har fått oppgitt noe passord , men bare å plugge rett i og der skulle den være. Mulig han husker feil der .. Er det noe spesielt jeg må gjøre med instillinger i Windows XP ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå