exin89 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Var i dag på søppelfyllinga og heiv no søppel, så gikk jeg forbi "buret" med datakort i. Og jeg var så heldig å finne et nVidia Quadro NVS 280, kort. Nå lurer jeg på om noen som vet hvor jeg kan få kjøpt/fått en overgang fra pluggen på kortet til 2xVGA/DVI kabel, sånn at dette kan brukes. Den koster 600kr på komplett, og jeg syntes ikke den er verdt det, når jeg ikke er sikker på at kortet fungerer. Endret 12. november 2006 av exin89 Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Var i dag på søppelfyllinga og heiv no søppel, så gikk jeg forbi "buret" med datakort i. Og jeg var så heldig å finne et nVidia Quadro NVS 280, kort. Men skjermutgangen ligner DVI, men det er ikke det. For det er bare masse pinner hele veien, ikke de breie kontaktene på den ene sida. Noen som vet hvor jeg kan få overgang til VGA. Så jeg kan bruke dette kortet. 7260043[/snapback] Biltema, Clas? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 du trenger en overgang som denne her. gud vet hvor du får den da men Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Har nå funnet ut at der er DMS59 plugg på kortet, og dette er å få kjøpt hos komplett for 600kr. Jeg kan heller ikke bruke kortet nå. For jeg har ikke PCI-Express. Men jeg får snart ny pc, og skal da prøve dette kortet. Noen som vet hva dette kortet er godt for. Er det bedre enn f.eks 7950GT i f.eks Photoshop? (2D-aplikasjoner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå