Gå til innhold

Beste ServerOS????

erikstein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-12 19:21, skrev iceraven:

Nå fikk jeg akkurat levert på døren "MCSE Training Kit" Microsoft Windows 2000 Server.

Tenker jeg er igang om en liten stund :razz:

Bare begynne å lese...er jo ikke mer enn rundt 8-900 sider...

Til deg og dere andre der ute som er intresert i windows 2000 bøker så har eg 2 fra Microsoft press kjøpt fra bokkilden. En av dem er "Windows 2000 server, administrators companion" på 1500 sider eller noe (bibel?) og "Windows 2000 professional MCSE trainingkit 74 - 210" eller noe. Skal selles, er det noen som er intresert kan dem jo sende meg en melding. Bøkene er meget fint brukt. Er ikke en side som er knørvet.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan svare meg hvorfor man velger Advanced Server framfor vanlig Server hjemme?

Er det fordi Advanced er "kulere"?

Fordelen med Advanced Server framfor vanlig Server, er jo først og fremst at Advanced har støtte for mere minne og flere CPU'er. Hvem svarte har bruk for 8 cpu'er i hjemmeserveren?

Lenke til kommentar

Bruker du cal koster det det samme.

Dessuten, om du leser til MCP på 2k server så er det de som er brukt i boka. Det er støtte for mer i A.S. enn i standard. Som f.eks. Network Load Balancing.

[ Denne Melding var redigert av: Wotan på 2002-11-12 23:00 ]

Lenke til kommentar

For meg har det ingenting med kulhet å gjøre :smile:

Var det jeg fikk tak i den dagen jeg spurte. Ergo, jeg bruker det...er jo som noen forteller ingen spesielle forskjeller utenom støtte for mer ram og cpu'er.

Kulheten uteblir egentlig for meg :smile:

Skal selvfølgelig spørre hvis jeg lurer på noe.. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...