Goldelf Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Har windows xp på arbeids stasionen min eg, men mener ikke dette er noe mere stabilt en BSD eller Linux selv om eg har det installert. Desverre funker ikke alle spillene i Linux. Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 19:21, skrev iceraven:Nå fikk jeg akkurat levert på døren "MCSE Training Kit" Microsoft Windows 2000 Server.Tenker jeg er igang om en liten stund :razz:Bare begynne å lese...er jo ikke mer enn rundt 8-900 sider... Til deg og dere andre der ute som er intresert i windows 2000 bøker så har eg 2 fra Microsoft press kjøpt fra bokkilden. En av dem er "Windows 2000 server, administrators companion" på 1500 sider eller noe (bibel?) og "Windows 2000 professional MCSE trainingkit 74 - 210" eller noe. Skal selles, er det noen som er intresert kan dem jo sende meg en melding. Bøkene er meget fint brukt. Er ikke en side som er knørvet. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Er det noen som kan svare meg hvorfor man velger Advanced Server framfor vanlig Server hjemme? Er det fordi Advanced er "kulere"? Fordelen med Advanced Server framfor vanlig Server, er jo først og fremst at Advanced har støtte for mere minne og flere CPU'er. Hvem svarte har bruk for 8 cpu'er i hjemmeserveren? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 22:41, skrev covah:Er det fordi Advanced er "kulere"? Det finnes garantert dem som synes det. (Og de har ikke lisensene sin i orden. :smile: ) LeD Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Bruker du cal koster det det samme. Dessuten, om du leser til MCP på 2k server så er det de som er brukt i boka. Det er støtte for mer i A.S. enn i standard. Som f.eks. Network Load Balancing. [ Denne Melding var redigert av: Wotan på 2002-11-12 23:00 ] Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 For meg har det ingenting med kulhet å gjøre :smile: Var det jeg fikk tak i den dagen jeg spurte. Ergo, jeg bruker det...er jo som noen forteller ingen spesielle forskjeller utenom støtte for mer ram og cpu'er. Kulheten uteblir egentlig for meg :smile: Skal selvfølgelig spørre hvis jeg lurer på noe.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå