oro2 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg har en maskin med Windows Server 2003 som har en domenekontroller. Jeg har en Win XP klient jeg som jeg vil melde inn i domenet. Når jeg prøver å gjøre dette får jeg en melding om at domenenavnet er på feil format. Jeg bruker eksakt samme domenenavn som det står i Windows Server 2003. Klienten har tydelig kontakt siden den får sjekket at brukernavn og passord på serveren stemmer, og hvis jeg skriver inn et annet (feil) domenenavn får jeg melding om at den ikke finner det. Den finner altså domenet, men jeg får melding om at formatet er feil. Edit: Leste nå må en side av man bare skulle bruke en del av domenenavnet (pre win 2000-navn). Da jeg forsøkte det fant den ikke domenet i det hele tatt. Endret 10. november 2006 av oro2 Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Bring Up My Post Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Fant ut av det. Datamaskinnavnet var likt som begynnelsen på domenenavnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå