mofle Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei, jeg har nettop kjøpt meg Sigma 24-70mm F2,8 EX. Så lurte jeg på om noen vet hvor jeg kan få tak i en solblender til den? Jeg har lett over alt, men det ser ikke ut som om noen har den. På Sigma sine sider står det at den heter Lens Hood LH875_02 Setter stor pris på alle svar Er forresten veldig fornøyd med objektivet. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hva med ebay? Der burde man få sånt for noen få kroner. Lenke til kommentar
mofle Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Hva med ebay? Der burde man få sånt for noen få kroner. 7261735[/snapback] Har prøvd der også. Noen andre? Lenke til kommentar
Holbrook Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Normalt følger solblenderen med til et Sigma objektiv, så medmindre det er købt brugt burde det ligge i æsken. Det gjorde den med mit Sigma 17-70mm. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Som det nevnes over så pleier vel Sigma å legge med solblendere til alle sine objektiv - jeg har 3 ulike Sigma-objektiv og selv på det billigste så fulgte det med solblender. Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Som sagt over, så følger dette med på Sigma sine objektiv. I alle fall på EX-serien. Du får med en lens case også tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå