Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Online-spill til Xbox 360 -- trenger anbefalinger!

akristina92

Anbefalte innlegg

Hei. Nettopp kjøpt meg Xbox 360 og TDU. Likte ikke TDU noe særlig, så jeg skal bytte det imorgen, så derfor lurer jeg på hvilket spill jeg bør kjøpe. Den lokale elkjøpbutikken har ikke akkurat et kjempeutvalg av spill, men da jeg kjøpte Xbox-en, så jeg Dead Rising og Splinter Cell: Double Agent (eller noe sånt -- er i alle fall det nye i serien jeg snakker om :p) -- er det online-modus på noen av disse?

Er det noen andre spill der man kan spille online dere kan anbefale? Har nemlig fått en måned gratis Xbox Live Gold, og jeg har lyst til å bruke det fullt ut. :p

Jeg liker for det meste skytespill og slikt.

EDIT: Jo, én ting til: er det noen demoer med online-modus? :p

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner. Men det er mange som har fått tak i spillet selv om det ikke slippes offisielt før den 17. Prøv hos andre forhandlere, dersom det finnes noen i ditt distrikt.

Alternativt kan du gå for Call of Duty 3. Har fått litt blandede kritikker, men multiplayerdelen skal visstnok være god.

Lenke til kommentar

Vil du ha et spill i morra og du vil ha bra onlinespill ville jeg helt klart gått for CoD3.

Gameplayet online i dette spillet er helt suverent!

Jeg var selv veldig skeptisk til dette spillet, men etter å ha såtte 5 timer i dag så er jeg strålende fornøyd! Er sinnsykt artig med Capture the flag!

Også kan du kjøpe GeoW når det kommer den 17 ;)

Lenke til kommentar

Ho du kan spille gjennom hele SP delen av spillet, med enten en kompis over XLive. Eller Split-screen og to håndkontroller hjemme i stua/gutterommet/kjelleren.

Virker som de har lagt ekstra vekt på at co-op er noe som er kommet for å bli. Virker som de setter en helt ny standar med dette spillet. Noe jeg liker veldig godt!

Elsker co-op.

Ikke bare får du muligheten til å utvilke deg ilag rent spillmessig med en kompis, men dere kan "trene" på å gjøre det godt i MP delen også. Lærer hverandre å kjenne på en måte. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...