akristina92 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Hei. Nettopp kjøpt meg Xbox 360 og TDU. Likte ikke TDU noe særlig, så jeg skal bytte det imorgen, så derfor lurer jeg på hvilket spill jeg bør kjøpe. Den lokale elkjøpbutikken har ikke akkurat et kjempeutvalg av spill, men da jeg kjøpte Xbox-en, så jeg Dead Rising og Splinter Cell: Double Agent (eller noe sånt -- er i alle fall det nye i serien jeg snakker om ) -- er det online-modus på noen av disse? Er det noen andre spill der man kan spille online dere kan anbefale? Har nemlig fått en måned gratis Xbox Live Gold, og jeg har lyst til å bruke det fullt ut. Jeg liker for det meste skytespill og slikt. EDIT: Jo, én ting til: er det noen demoer med online-modus? Endret 10. november 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvis skytespill er din greie, bør du helt klart velge Gears of War. Nesten rart at du har klart å "unngå" dette. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Gears of War har ikke komt ut enda, om jeg ikke tar feil. Min lokale elkjøpbutikk får det i alle fall ikke inn før den 17. Og nei, jeg har ikke klart å "unngå" dette. Kommer nok til å løpe (ok, kjøre, da) bort til elkjøp den 17. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg skjønner. Men det er mange som har fått tak i spillet selv om det ikke slippes offisielt før den 17. Prøv hos andre forhandlere, dersom det finnes noen i ditt distrikt. Alternativt kan du gå for Call of Duty 3. Har fått litt blandede kritikker, men multiplayerdelen skal visstnok være god. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvis du liker skytespill, så er GOW helt klart noe for deg.. spilt det i noen timer nå, og jeg er forelska! online delen var kul også=P Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Vil du ha et spill i morra og du vil ha bra onlinespill ville jeg helt klart gått for CoD3. Gameplayet online i dette spillet er helt suverent! Jeg var selv veldig skeptisk til dette spillet, men etter å ha såtte 5 timer i dag så er jeg strålende fornøyd! Er sinnsykt artig med Capture the flag! Også kan du kjøpe GeoW når det kommer den 17 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) er det ikke sånn at man kan spille igjennom hele spillet i co-op? (GeOW) Endret 10. november 2006 av RRhoads Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ho du kan spille gjennom hele SP delen av spillet, med enten en kompis over XLive. Eller Split-screen og to håndkontroller hjemme i stua/gutterommet/kjelleren. Virker som de har lagt ekstra vekt på at co-op er noe som er kommet for å bli. Virker som de setter en helt ny standar med dette spillet. Noe jeg liker veldig godt! Elsker co-op. Ikke bare får du muligheten til å utvilke deg ilag rent spillmessig med en kompis, men dere kan "trene" på å gjøre det godt i MP delen også. Lærer hverandre å kjenne på en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå