Gå til innhold

Er jeg fordommsfull?

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Jeg synes at:

Jentefotball er "handikap" idrett. Eksempel: VM i USA i 1994 Norge vs. USA keeper Reidun Zeth i mål, utspill i fra USA's 16 meter og rett i mål.. Det blir en scoring i fra 84 meter det.. I rest my case..

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Det eneste jeg ikke liker med kvinnefotball er at man trener jenter/kvinner i å sparke baller.

Hadde bare jentene kunnet å sparke baller så, men etter mening så de talentløse på fotballbanen...

Lenke til kommentar

Av alle de utallige problemene er keeperne det største problemet.

En slapp ball som nesten ikke klarer å rulle over linja går i mål fordi keeperen ikke tør å slenge seg skikkelig etter ballen. Har du vilje til å redde en ball, så slenger du deg avgårde og redder den jævla ballen. Keeperne er bare udugelige, og den største grunnen til at kamper ender med over sju mål.

De andre problemene er pasninger, mottak, skudd (men keeperen er dritt, så det gjør egentlig ingenting), dribling, taklinger, vanskeligheter med å overvinne friksjonen (ser ut som om ballen sitter klistra i gresset) og det rene faktum at jenter spiller fotball.

Æsj, det ser så håpløst ut...

Lenke til kommentar
Fotball er "handikap" idrett i seg selv, 22 stykker som springer etter en ball og har IQ'en nummeret på ryggen og koser og klemmer når ballen ruller inn i ett nett....trenger man og si mere om den saken...... :thumbdown:

.....og jada du er fordomfull også.

7267101[/snapback]

jeg tror du er på feil del av forumet

Lenke til kommentar
Fotball er "handikap" idrett i seg selv, 22 stykker som springer etter en ball og har IQ'en nummeret på ryggen og koser og klemmer når ballen ruller inn i ett nett....trenger man og si mere om den saken...... :thumbdown:

.....og jada du er fordomfull også.

7267101[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=172

Hadde du rotet deg bort nå? :)

7267365[/snapback]

hehe nå får du ikke ta den for langt, tror ikke han er en typisk wow-spiller for å si det sånt. respekt for de eldre vettu

men ja, han hadde vel rotet seg bort litt

On topic: Det jeg mener først og fremst mangler i damefotball er det fysiske: for lavt tempo, tregt, mindre dueller og slappe skudd. Det tekniske kan ofte være på plass.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...