erre89 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei! Jeg har en Suzuki Tsx50-kassori med GP100-motor... Og Jeg har noe små hjelp som jeg trenger er det at: Jeg finner ikkje forgasser eller eksosanlegg til Suzuki GP100 på Internett. Og jeg har et spørsmål: Går det an å bruke andre typer forgasser enn GP100 på GP100'n? Hvis du vet, så hva slags forgasser? Takker dem som hjelper meg med dette!=) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Du kan jo se om du finner noe på Mc-deler.com, Crash.com, eller speedoptions.com Lenke til kommentar
erre89 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Tusen takk:) men jeg vet så dårlig om nettsider!=/ Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 trur du kan bruke en nsr gasser på den..men du må lage en hjemmelagte åvergang..potte er noge du kan sveise sammen av andre potter.. Lenke til kommentar
erre89 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 trur du kan bruke en nsr gasser på den..men du må lage en hjemmelagte åvergang..potte er noge du kan sveise sammen av andre potter.. 7275846[/snapback] Ok:) Jeg er jo rørlegger så jeg kan lage overgang Men sveise sammen av andre potter? Jo, kanskje det.. =) Forresten tusen takk=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå