Gå til innhold

Bærbar kontor PC til under 10K tilpasset Vista

Anbefalte innlegg

Ja, har prøvd Windows Vista og er frelst. Men jeg har et PC med 32 MB skjermkort og 768 MB RAM. Det er ikke bra for Vista ... Så hva kan dere anbefale? Har noen ønsker:

RAM: 1024 MB +++

HDD: Så lite som mulig. Setter over HDD fra gammel PC, og vil da ikke betale mye for en ny ubrukelig HDD

Prosessor: Jeg vil prøve dobbelkjerneprosessor. Så mange Ghz som du kan putte inn til en normal pris ;)

Skjerm: Widescreen. Vil ha høy oppløsning. Noe rundt 1600 x 1000 piksler eller noe i den dur. Jo mer, jo bedre. Hater lav oppløsning

Skjerkort: Minst 128 MB, gjerne 256 MB

Trådløse fasiliteter: Wi-Fi, Bluetooth og (men ikke nødvendig), Ir

Annet: Er web cam og fingerscanner noe å ha eller bare oppskrytt?

Jeg har ikke peiling, så vil dette bli kjempedyrt? Jeg prøver å la min gamle PC fungere så lenge som mulig, men når jeg må bruke ca 5 til 10 minutter for å skru den på p.g.a. en feil ingen aner hva er, så begynner jeg å bli lei. Er det mange RAM typer? Ville jo brukt mest mulig fra den gamle PC-en, og RAM er vel dyrt?

Er det noen andre "must" jeg bør ha? Er først om fremst ment som en kontor PC (uten at jeg egnetlig bruker den til kontor-greier). Vil ha en rask PC som ikke trenger å være bra til spilling. Men jeg vil gjerne ha en PC som greier Vista, og da er 128 MB skjermkort minimum :( jaja, finnes vel enklere versjoner av Vista, men bra skjermkort er kjekt å ha, og hvorfor betale for Vista når Microsoft gir deg en problemfri beta gratis?

Endret av jornan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...