Gå til innhold

24 timers klokke på FinePix 9600?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ytterst få kamera der det følger med minnekort av en slik størrelse at det er brukbart. Men det kan være at du har noe innebygget minne i kamera, slik mange produsenter kommer med nå. Størrelsen på dette interminnet er heller ikke av noen brukbar størrelse. Minnekort må kjøpes i tillegg til et hvilket som helst kamera.

Egentlig er det en fordel at det ikke følger med minnekort. Hvis du ønsker et 2GB kort, også følger det med et 512MB minnekort, så hadde du måttet betale ekstra for et kort du kanskje aldri kommer til å bruke, for hadde de inkludert minnekort, så hadde de også måttet skru opp prisen.

Lenke til kommentar

Jeg har lett i alle menyer og bruksanvisninger, men finner ikke 24 t klokke. Med unntak av tidsvisning i søker/skjerm, så vil jo all tidsmerking av bilder (i filformat) følge oppsettet i PC'en så for meg er ikke dette et stort problem.

Lenke til kommentar
Jeg har lett i alle menyer og bruksanvisninger, men finner ikke 24 t klokke. Med unntak av tidsvisning i søker/skjerm, så vil jo all tidsmerking av bilder (i filformat) følge oppsettet i PC'en så for meg er ikke dette et stort problem.

7277903[/snapback]

¨PROBLEM er det ikke, mem irriterende er det...
Lenke til kommentar

7277903[/snapback]

¨PROBLEM er det ikke, mem irriterende er det...

7286940[/snapback]

Slutt å irriter deg, og kos deg med det nye kameraet ditt istedet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...