forteller Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har en venninne som har en helt forferdelig dårlig laptop. Batteriet er ødelagt, så hun må ha den på lading hele tida for å kunne bruke den, og hun må bruke en dockingstasjon for å få ladet den. Dockingstasjonen er også helt elendig, og om hun flytter på maskinen slår den seg gjerne av av seg selv. Dessuten har hun ganske så lite penger å bruke på annet enn mat, klær og husleie. Derfor tenkte jeg å gå sammen med en del andre venner av henne og prøve å finne en rimelig laptop å gi henne i julegave. Den skal selvsagt ikke være noe top-notch, men den må jo være bra nok til at den er verdt å bruke penger på, og stabil nok til å ikke bare skape enda mer trøbbel. Programvare, også operativsystem, trenger ikke følge med. Det er jo begrenset hvor mange venner det går an å samle sammen, så jeg tror ikke maskinen bør komme opp på mer enn 4000, helst mindre. Går det an å finne en ny for en slik pris, eller vet du om et sted vi kan stole på som selger brukte laptoper? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg ville garantert kjøpt en brukt en til ca. 4000. Det varierer veldig, men jeg ville prøvd hw.no sitt bruktmarked. Kontakt kun lokale selgere og møt vedkommende, se uttstyret før du betaler. Samt test det. Fant et par nye til ca. den prisen pc1 pc2 Dette gjelder fra nettet, altså ikke i en elkjøp butikk. Kjøper du brukt vil du nok få mer for pengene, men det spørs hva som betyr mest. Endret 10. november 2006 av chills Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå