drugis Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 heysann! har lite og nesten ingenting peiling paa nettverk. saa maa spoerre her. internetten min er ubeskrivelig treg, klarer ikkje spela noken spel paa internett og det kan ta ganske lang tid aa komme inn paa msn osv. eg bruker ip adresso 192.168.0.100 visst det skal ha noke aa sei. har eit linksys tr[dl;st nettverkskort. har alltid hattt dette problemet med denne pcen. broren min som har ein b'rbar maskin som logger seg rett innpaa med normal hastighet. som er 1mb. haaper paa hjelp dette er den 5 posten paa eit aar. har aldri faatt svar. mvh sigurd Lenke til kommentar
Panther Power Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg har vel nærsakt like lite peiling når det gjelder trådløst nettverk som deg, men du kan vel altis prøve å oppdatere driverne til kortet ditt. Hvis signalet er får dårli kan du kanskje prøve med en antenne. Jeg har både stasjonær og bærbar pc. Kjøpte meg nyli et trådløst kort til den stasjonære til 400 kr fra belkin, men oppdaget at kortet i den bærbare pcen min fra lg faktisk tar imot signalet mye bedre. Endret 10. november 2006 av Panther Power Lenke til kommentar
drugis Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 ja, har faktisk ikkje sjekka om eg har nyeste driverne, men er ikkje saa lenge sidan eg kjoepte kortet men skal sjekke. signalene er gode nok. takk for svar Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 har du prøvd kabel mellom pc og ruter pg sjekka om det fremdeles går seint? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 (endret) har du prøvd kabel mellom pc og ruter pg sjekka om det fremdeles går seint? 7259535[/snapback] har eg faktisk ikkje pr;vd, fordi folka her har sett routeren opp paa loftet av ein eller annen grunn. har nok ikkje ledning som rekker heller. takk for svar uansett. EDIT. hmm ingen som veit kva det kan veare? Endret 10. november 2006 av drugis Lenke til kommentar
Panther Power Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg ville kanskje prøvd å flytte pcen bort til routeren for å se om det hjelper. Hvis det fortsatt ikke har noe utslag, ville jeg prøvd meg på en kabel. Bare for å teste ut om det er trådløs kortet ditt, eller pcen det er noe feil med. Du har helt sikkert en nettverks kabel på lur, eller en nabo du kan låne til:) MVH Kim Andrè Johansen Lenke til kommentar
drugis Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Jeg ville kanskje prøvd å flytte pcen bort til routeren for å se om det hjelper. Hvis det fortsatt ikke har noe utslag, ville jeg prøvd meg på en kabel. Bare for å teste ut om det er trådløs kortet ditt, eller pcen det er noe feil med.Du har helt sikkert en nettverks kabel på lur, eller en nabo du kan låne til:) MVH Kim Andrè Johansen 7259597[/snapback] ja ok, stikker snart opp til ein kompiss av meg da. men visst det ikkje er korte og det er pc\en, kva kan eg eventuelt gjera? Lenke til kommentar
Panther Power Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ville enkelt å greit tatt en kopi av alt du vil ta vare på, å formatere harddisken(partisjonen) du har windows på. Du har vel windows plate regner jeg med. Vet det er litt drastisk, menne er veldig greit å få formatert windows harddisken(partisjon) en gang i blant. Du kan eventuelt prøve å kjøre igjennom ad-aware og norton windoctor vist du har det. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Ville enkelt å greit tatt en kopi av alt du vil ta vare på, å formatere harddisken(partisjonen) du har windows på. Du har vel windows plate regner jeg med. Vet det er litt drastisk, menne er veldig greit å få formatert windows harddisken(partisjon) en gang i blant. Du kan eventuelt prøve å kjøre igjennom ad-aware og norton windoctor vist du har det. 7259701[/snapback] har netopp re innstalert windows. funket ikkje foer, og ikkje no edit , ganske frustrerende!~ Endret 10. november 2006 av drugis Lenke til kommentar
Panther Power Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Siden du nettopp har re instellert windows vil jeg tro at det er kortet som det er noe feil med. Hvis signal styrken er grei nok, å du har prøvd å instellere nye drivere til nettverks kortet, kan du kanskje låne et trådløst kort fra en kompis elns, som du vet virker helt fint. Vert forsøket:) vet hvor fustrerende det kan være å plages. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Har det alltid gått like treigt nei? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Har det alltid gått like treigt nei? 7259806[/snapback] paa denne pcen jo. ja skal ta aa proeve det med nettverkskortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå