Mørbradbiff Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Plukket ut noen stilige som fristet: Ars longa, vita brevis art is long, but life is short. veritas vos liberabit the truth shall make you free Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!) Vescere bracis meis. (Eat my shorts.) "Stercus accidit" (shit happens) "Meliora Cogito" (I strive for the best") "coitus non circum." (No Fucking around) "Poli, poli, di umbuendo" (Slowly, Slowly we will get there.) "Ne humanus crede" (Trust no human.) "Homo sapiens non urinat in ventum" (A wise man doesn't piss into the wind) Docendo discimus (We learn by teaching.) "Vincit omnia veritas" (The truth conquers all) "Derevaun seraun" (The end of pleasure is pain) Endret 12. november 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Deus Vult - Gud vil Endret 12. november 2006 av Xtra Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Yo se un Estraño. Tror det er sånn man skriver det. Betyr 'Du er en tulling' på portugisisk. :!: 7259424[/snapback] Det betyr fremmed eller ukjent :!: 7261198[/snapback] Egentlig: "jeg er en fremmed". Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 'Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 "Live for the day, because yesterday has passed and tomorrow may never come". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Siden jeg sitter og skriver oppgave i Ex.Paed så tenkte jeg at jeg skulle sitere overskriften i det kapittelet som er mest relevant: Sosial kognitiv og konstruktivistisk læringsteori <3 Vygotsky og Piaget <3 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Arabisk (oversatt til engelsk): Every sun has to set. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hoon larkje e e bausul Dæven steike, jeg er småkåt Yakamato Kamatsu Kamito Sumatsuki Yani Hvis du har en paraply i ræva, så ikke slå den opp If trees wanted to live, they'd all carry guns Om trær ønsket å leve, hadde de alle hatt pistoler (bedre på engelsk ) Si libet, licet Har man lyst, har man lov Specta muscolos magnos meos! Se på de store musklene mine! (tattoveres gjerne på store muskler) Noli spectare. Perturbat me. Ikke stirr. Det forstyrrer meg. Terra nullius Ingenmannsland Orgia bona hic in his septem diebus? Noen gode orgier her denne uken? Nonne quisquis hic Latine decenter loquitur? Er det ingen som snakker latin her omkring? Te refer e via mea! Civis Norvegicus sum! Unna her! Jeg er norsk borger! (evt. hva enn man vil ha inn i stedet for Norvegicus) Variato ne delectat. Forandring fryder ikke Illo modo id amo! Sånn skal det være! Nemo saltet sobrius, hisi forte insanit. Ingen danser edru, om han ikke er gal. Verbera! Neca! Knus! Drep! Relinque me in pace. La meg være i fred. Liberi visi et non auditi esse debent. Barn skal sees, ikke høres. Esne ebrius iterum? Er du full nå igjen? Ja, jeg liker latin Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 En venn av meg presterte å si dette en dag: Man skal ikke skyte spurv i glasshus Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) "Religion is excellent stuff for keeping common people quiet." -Napoleon "Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." -Charles Schulz Endret 16. november 2006 av Bamboocha Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Tempus fugit Tiden flyr. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Fuck Of And Die! Various artists Lenke til kommentar
Filom Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Når det gjelder unnskyldninger, er verden full av store oppfinnere. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Har funne ut korsen jeg skal bruke "Derevaun seraun" (The end of pleasure is pain) Men for all del, bare kom med flere forslag:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Inde Deus Abest Her finnes ingen gud Også må jeg bare legge til et som ble sagt på skolen idag: tenk om hvetestenger hadde vokst på trær Endret 16. november 2006 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
MrMaker Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er bedre med to på 6 som blør, enn en på 16 som har gjort det før Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Quis custodiet ipsos custodes? Who watches the watchers/watchmen. I like. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kukflira Fitte ...Nordnorsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå