Scotty Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hva skjer med prisguiden? Driver å lager oppsett til noen kamerater, og prisguiden bytter handlevogn hver gang jeg skal legge til en komponent. Og komponentene forsvinner fra handlevognen også!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dette har intet med forumet å gjøre. Dette skal til under tilbakemeldinger til hardware.no. Posten flyttes dit. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Godt gjort, b-real Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hei, jeg har nå satt sammen en handlevogn, og puttet litt varer i andre handlevogner jeg har lagt inn på min profil. Dessverre klarer jeg ikke å reprodusere feilen med at den legger varer i feil handlevogn, eller at varer blir borte fra handlevognen. Kan flere hjelpe meg med å teste? Gi meg gjerne noen tips om hvordan dere går frem når dere opplever dette problemet. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har 3 handlevogner oppe, klarer heller ikke å se noe problem med å putte ting i dem, evnt. bytte og putte ting i en av de andre... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Litt mer beskrivende: Jeg lager en ny handlevogn, deretter legger til f.eks et 7900GTX kort. Deretter går jeg på menyen til venstre og velger f.eks skjermer. Og etter at jeg har trykket på skjermer, og siden har oppdatert seg, så er det plutselig en annen handlevogn som er 'aktiv'. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har også opplevd dette ekstremt ofte... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Litt mer beskrivende: Jeg lager en ny handlevogn, deretter legger til f.eks et 7900GTX kort. Deretter går jeg på menyen til venstre og velger f.eks skjermer. Og etter at jeg har trykket på skjermer, og siden har oppdatert seg, så er det plutselig en annen handlevogn som er 'aktiv'. 7274605[/snapback] Du har nok bare glemt å sette den nye handlevognen til aktiv (jeg har faktisk glemt det noen ganger når jeg har opprettet ny handlevogn). Det at du oppretter en ny handlevogn gjør den ikke aktiv automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg