Gå til innhold

Skjermen min er for mørk!

Genetic

Anbefalte innlegg

Jeg har en Compaq MV420 skjerm (tror jeg, jeg er ikke hjemme på dette tidspunktet og kan sjekke), og den er altfor mørk. Å se på f. eks. Matrix er grusomt.

Ettersom PowerStrip ikke fungerer på filmer, og det går ikke an å konfigurere brightness eller gamma i verken Quicktime eller DivX-player 2 har jeg et stort problem.

Problemet begynte da jeg fikk Windows XP installert på PC'en. Jeg har prøvd å oppdatere driveren uten hell.

Skjermen er stillt på fullt på både brightness og gamma, og det nytter heller ikke å stille lysstyrken inne på grafikkkortmenyen (ettersom jeg vet).

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-12 13:29, skrev Genetic:

Ettersom PowerStrip ikke fungerer på filmer, og det går ikke an å konfigurere brightness eller gamma i verken Quicktime eller DivX-player 2 har jeg et stort problem.

Joda. Den fungerer den.

Du kan gjøre følgende;

Åpne f.eks DivX-player 2. Så med DivX-player 2 valgt og aktive kan du bruke CTRL,ALT,+. (Var vel det du brukte for å få opp brightnessen.)

Den skal da bli lysere. Men når du da lukker DivX-player 2 igjen blir skjermen mørkere igjen. (Med annet du har brukt Powerstrip på desktopen din også da.)

Poenget med Powerstrip er at du skal kunne ha forskjellige spill og programmer med forskjellige brightness, hz, etc. innstillinger.

Hvis ikke det fungerer så må du kanskje gå til anskaffelse av en nyere versjon.

Quote:

Skjermen er stillt på fullt på både brightness og gamma, og det nytter heller ikke å stille lysstyrken inne på grafikkkortmenyen (ettersom jeg vet).

Joda. Dette skal også fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...