Gå til innhold

ENDELIG klart å flashe. bra resultater?

Anbefalte innlegg

Jeg har ENDELIG klart å flashe mitt skjermkort (x1800GTO-XT) og jeg lurer på om jeg har fått bra resultater (klarte dessverre ikke å åpne de 4 siste pipelines men fikk ganske bra clocks)

GPU: stock: 500 OC: 560 OC etter flash: 670 EDIT: (med minnet på 1,325 klarte jeg 702 EDIT: 730)

Minne: stock: 500 OC: 650 OC etter flash: 860

jeg vil si at 1000MHz-1720MHz på minnet (effektivt) er ganske bra :D hva syns dere?

Har ikke fått kjørt 3DMark 01,03,05 og 06 enda, fordi jeg venter på prosessorvifte (boxed-kjøleren feilet så jeg må kjøre 1,6GHz i stedet for 2,4GHz) men skal kjøre tester og legge ut her så fort jeg får kjørt testene...

Vil gjerne se noen flere resultater etter flashing her :dribble: please, post deres flashresultater med OC her :D

Endret av Hagr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er lett å flashe ja hvis man kan det, problemet er at på en del kort er de siste 4 pipelines laserkuttet, og kan dermed ikke åpnes... har prøvd med både moddet standardbios og XL og XT bios men har ennå ikke klart å åpne de 4 siste... :( noen som har noen tips eller erfaringer?? Har som sagt PowerColor versjonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...