uranus Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei! Lurte på om det finnes en tjeneste på nett som lar deg sjekke statusen til en telefonlinje. Om den er opptatt eller "åpen". Altså om du kan ringe til den eller ikke.. Høres kanskje rart ut, men er for noe jeg skal gjøre her i huset mitt. Vil ikke bruke telefon for å sjekke ut. Noen som vet hvordan det kan gjøres? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Benytt feilmeldingen til telenor på 145 og så taster du det tlfnr du skal skjekke. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Det var bare kundeservice greier.. Jeg vil bare ha en måte å se om det er opptatt signal hos telefonen eller ikke. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Du vil altså ikke ringe å sjekke selv, for itilfelle det ikke er opptatt vil jenta du ringte merke at du har ringt? Forstår vi riktig? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Jente? Hæ? Nei jeg skal gjøre noe i huset mitt, med to telefoner jeg har selv.. Eneste jenta jeg skulle ringt har ikke telefon lenger.. Så nei er neppe noe så tett.. Er bare noe greier med to telefoner jeg har i huset jeg skal teste ut. Se om jeg kan få til å hente "tlf status" liksom. Endret 12. november 2006 av uranus Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Eneste jenta jeg skulle ringt har ikke telefon lenger.. Så nei er neppe noe så tett.. Er bare noe greier med to telefoner jeg har i huset jeg skal teste ut. Se om jeg kan få til å hente "tlf status" liksom. 7268870[/snapback] Det der hørtes bare veldig merkelig ut , haha. * lure på hvem uranus ikke tørr å ringe men må finne ut om snakker i telefon * Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg tror du kan koble inngang singnalet til PLS :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå