lasse_hansen87 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei.. Har et spørsmål, hvordan kan man reinstallere denne pocket pcèn?? Vil altså legge inn windows på nytt, først slette alt og sånn Lenke til kommentar
backup Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 På pocket'en kan du liksom ikke legge inn windows på nytt som du kan på den vanlige pc, men med hard reset (trykk samtidig i ca. 10 sekunder på Reset knappen og Power knappen) kan du tilbakestille pocket'en til fabrikkstandarden, men da er alle programmer og data du selv har lagt inn tapt. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 men jeg så på Windows Mobile 5 for PPC, det kan jeg jo legge inn da.. men hva skjer da når jeg resetter den? forsvinner det også? Lenke til kommentar
backup Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Som sagt, du kan liksom ikke kjøpe en cd-rom med windows mobile 5 (mv5) for så å installere det på en pocket pc. Det eneste måtte være om det for pocket'en din eventuelt var en oppgraderingssak fra leverandøren, men dette finner du ut av ved å se på leverandørens hjemmesider. Det vanlige er imidlertid at man må leve med det os'et som pocket'en hadde da man kjøpte den. Når det gjelder hard/clean reset mister man alt unntatt det man måtte ha på memory card, men siden også registeret blir tilbakestilt, så mister man kontakten til programmer man har installert på memory card og som registeret peker på. Disse programmer må derfor reinstalleres etter hard/clean reset'en. Noen programmer på memory card må imidlertid ikke reinstalleres etter en hard/clean reset av mv5, nemlig dem som er utviklet under compact framework 2, fordi disse programmene kjører uavhengig av registeret på pocket'en med mv5 inklussive compact framework 2. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 så jeg kan altså ikke legge inn MV5 på min Pocket PC, Pocket Loox? Fant MV5 på nettet, og fulgte oppdaterings greine der, men fikk det ikke til å funke, hva kan grunnen være?? Lenke til kommentar
backup Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 så jeg kan altså ikke legge inn MV5 på min Pocket PC, Pocket Loox?Fant MV5 på nettet, og fulgte oppdaterings greine der, men fikk det ikke til å funke, hva kan grunnen være?? 7315911[/snapback] Hvor fant du MV5 da? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 har det på cd her... skal det være mulig å legge det inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå