Gå til innhold

Playstation 3 er nå lansert i Japan

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som at det blir mange gode launch spill når ps3 kommer til europa.

November 10, 2006 - Is there any chance that Evolution Studios will hurry up the highly-anticipated MotorStorm for a surprise 2006 release in the as rumored? The racing game's release date has shifted several times over the last few months, and the Japanese launch in December gave reason to the rumor. Sony Computer Entertainment looks to have finally put the rumor to bed for the last time in a pamphlet included inside the PlayStation 3 on upcoming titles -- MotorStorm is a February 2007 title.

Included inside every PS3 release in the US is this pamphlet promoting several games out and coming up for PlayStation 3. Most notable of the games (which also include Resistance, Genji, NBA 07, Marvel Ultimate Alliance, Gundam: Crossfire, Untold Legends: Dark Kingdoms, Rainbow Six: Vegas, Call of Duty 3, and Full Auto 2) are a few games that have only had tentative release plans outlined so far ... if at all, in some cases. The dirty racing game MotorStorm is listed as a February 2007 title. Factor 5's ambitious dragon slayer Lair is listed for a March 2007 release. And the awe-inspiring Heavenly Sword is listed for release in March. All three are coming from Sony Computer Entertainment, and none of the three have an ESRB rating yet.

Da blir det vel Resistance, Lair, Heavenly Sword og call of duty 3 på meg.

Kilde

Lenke til kommentar
Tipper PS3 vil selge best i denne generasjonen også. :)

7259572[/snapback]

Dette er neppe en indikasjon på at PS3 vil selge best også denne gangen. Samme oppstyret vil sannsynligvis skje med Wii også.

Husk at PS3 koster mye mer enn PS2 og det var den relativt rimelige prisen på PS2 som gjorde at konsollen solgte/selger så mye (+ mange gode spill selvsagt). Ikke sikkert det samme skjer en gang til :)

7259658[/snapback]

Selv om Microsoft og Nintendo (spes. Microsoft) vil få en større bit av kaka, er det ikke usannsynlig at Sony stikker av med seieren. PS3 er dyrere enn PS2 ved lansering fordi den er mer velutstyrt.

Det vil sikkert bli en like stor kø ved release-datoen til Wii i Japan, men ikke i Europa og USA.

Lenke til kommentar

Playstation 3 må gjøre det ufattelig dårlig for å selge verre enn Xbox360. Sier ikke at Xbox360 salget er dårlig men det er ikke noe bedre enn salget til gamle Xbox. Så Playstation 3 må tryne TOTALT hvis det skal selge MINDRE enn Xbox360.

Er enda lenge til lansering i Europa men folk er fortsatt helt gale etter maskinen, de gleder seg så enormt. Det er bare å innse det, Playstation har blitt en folkekjærlighet, alle sammen har jo en Playstation liggende. Det slår aldri feil.

Lenke til kommentar
Playstation 3 må gjøre det ufattelig dårlig for å selge verre enn Xbox360. Sier ikke at Xbox360 salget er dårlig men det er ikke noe bedre enn salget til gamle Xbox. Så Playstation 3 må tryne TOTALT hvis det skal selge MINDRE enn Xbox360.

Er enda lenge til lansering i Europa men folk er fortsatt helt gale etter maskinen, de gleder seg så enormt. Det er bare å innse det, Playstation har blitt en folkekjærlighet, alle sammen har jo en Playstation liggende. Det slår aldri feil.

7263217[/snapback]

Nettopp. Merkelig at så mange (ihvertfall her) ikke skjønner dette. Er en grunn til at 99% av dagens Playstation gamere venter på PS3 og lar 360 støve ned i butikkene.

Folk vil rett og slett bare ikke ha Xbox, selv om den bare koster halvparten. Hvis ikke det er bevis godt nok så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

7263217[/snapback]

Sant nok, men jeg er 100 % sikker på at det er flere og flere som faktisk ikke orker å vente og ikke er villige til å betale så mye. Og at de heller kjøper Wii/360. Var RETT før jeg gjorde det, og hvis den blir mer utsatt kommer jeg til å kjøpe Wii og 360.

Lenke til kommentar

Om PS3 blir overlegen som media center så kan det hende eg bytter konsoll. Microsoft kjører altfor lite brukervennlege lausninger for at ein skal få sett film med Xbox360. I tillegg så slepper eg jo den evige støyen.

Det er jo allereie lange køer i USA til PS3, men eg gleder meg mest til Wii køane her til landet. Dei blir garantert rekordlange :p

Lenke til kommentar
Microsoft kjører altfor lite brukervennlege lausninger for at ein skal få sett film med Xbox360.

7263357[/snapback]

Den skjønte jeg ikke helt. Det er jo bare å stappe inn dvd'n det. Så viser den jo film i prog scan uten noe slit? Stort mer brukervennlig blir jo ikke dvd spillere.

Lenke til kommentar
Selv om Microsoft og Nintendo (spes. Microsoft) vil få en større bit av kaka, er det ikke usannsynlig at Sony stikker av med seieren. PS3 er dyrere enn PS2 ved lansering fordi den er mer velutstyrt.

Prisen er jo et av problemene ved PS3. Jeg tror den må ganske kraftig ned i pris før den blir en suksess.

Det vil sikkert bli en like stor kø ved release-datoen til Wii i Japan, men ikke i Europa og USA.

7263183[/snapback]

I USA selger jo DS bedre enn PSP, så det er tydelig at Nintendo er inne på noe. Og forhåndssalget av Wii slo visst alle rekorder der borte, så du må nok vente til det faktisk har skjedd før du kårer noen vinner.

Lenke til kommentar
Prisen er jo et av problemene ved PS3. Jeg tror den må ganske kraftig ned i pris før den blir en suksess.

PS3 blir allerede solgt med veldig stort tap per konsoll som den gjør mener da jeg! Ser vi på hvor mye konsoll (ikke begynn å blande inn spill osv.) man får for pengene så er vel Wii den dyreste. :p

Lenke til kommentar
Ser vi på hvor mye konsoll (ikke begynn å blande inn spill osv.) man får for pengene så er vel Wii den dyreste.  :p

7263506[/snapback]

Det er jo fordi wii er så liten og nett at den er så dyr. Bare se på Ipod. Liten og dyr. (And for the record; jeg skjønte poenget ditt, men jeg syntes mitt var så morsomt at jeg bare måtte se det på trykk hehe)

Lenke til kommentar
Microsoft kjører altfor lite brukervennlege lausninger for at ein skal få sett film med Xbox360.

7263357[/snapback]

Den skjønte jeg ikke helt. Det er jo bare å stappe inn dvd'n det. Så viser den jo film i prog scan uten noe slit? Stort mer brukervennlig blir jo ikke dvd spillere.

7263384[/snapback]

DvD er greit nok, men den mangler enda støtte for DTS :) At PS3 kan kjøre Linux betyr jo at det vil vera åpent for eit skikkeleg fullverdig media center utan teite begrensninger . Men det kjem jo litt ann på sidan me enda veit for lite, tida vil vise.

Lenke til kommentar

PS3 blir allerede solgt med veldig stort tap per konsoll som den gjør mener da jeg! Ser vi på hvor mye konsoll (ikke begynn å blande inn spill osv.) man får for pengene så er vel Wii den dyreste. :p

7263506[/snapback]

Jeg tror du skal ha problemer med å ovebevise noen at $250 er mer enn $500 eller $600. Poenget er ikke hvor mye du får, men hvor mye du må punge ut med.

Lenke til kommentar

Nei det kan da ikke stemme? Jeg så vitterlig senest saving private ryan med DTS. Og på Master and Commander er det en veritabel forskjell på DD og DTS sporet. Mye mer punch i DTS versjonen. Hvertfall registrerer reciveren at den skal skifte til DTS når jeg velger det i dvd menyen. Sikker på at du ikke surrer nå?

edit: det heter vel DTS og ikke DES...

Endret av freke
Lenke til kommentar
DvD er greit nok, men den mangler enda støtte for DTS :) At PS3 kan kjøre Linux betyr jo at det vil vera åpent for eit skikkeleg fullverdig media center utan teite begrensninger . Men det kjem jo litt ann på sidan me enda veit for lite, tida vil vise.

7263543[/snapback]

Den støtter da vitterlig DTS :dontgetit:

Sag seinest The Omen i går kveld med DTS 5.1

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...